Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Moemõrv Kristiine keskuses
Kaubanduskeskusi on Tallinna üksjagu siginenud ja võitluses klientide pärast vahendeid ei valita. Kristiine keskus on koos reklaamiagentuuriga Taevas kriminaalsele teele asunud. Kevadise rõivaostuhooaja avab moemõrv.
Suurepärane ja vaimukas idee eristub julge kaarega teiste rõivapoodide ja kaubanduskeskuste reklaamidest. Kristiine üritab ilmselgelt Viru keskuse klientuuri võita, nihutades oma imagot tavapärasest ja ohutust "pehme-soe-sõbralik" koguperekeskusest teravama, löövama ja riskantsema poole. Meie olemegi kevadmoe cutting edge.
Otsepostituse ideega seondub elegantselt "asitõend", mille esitamisel klient raamatupoest tasuta krimka saab. Kogu kampaania tipphetk on muidugi Laura Kallasvee suurepärased moe- ja mõrvalavastused. Nagu kommenteeris reklaamiagentuuri Mast copywriter Erki Oras, "ilgelt lahedad pildid, nagu välismaal". Siinkirjutajal jääb üle selle hinnanguga vaid nõustuda.
Tilgake tõrva ka: tekstiline osa tundub visuaalsele materjalile alla jääma ja mõjub natuke kistuna. Mitte et selles midagi eriti kohutavat oleks, kampaania efektiivsust see kindlasti ei mõjuta. Siiski paistab, et siinkohal on AD copywriter'ile ära teinud. Sorry, kolleeg!
Mul on hea meel, et on agentuure, kes selliseid reklaame teevad ja kliente, kes julgevad neid tellida.
Autor: Hendrik Alla