Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
ÄP 5 aastat tagasi: Ösel koondab jõu mahlatootmisesse
Paljassaare Kalatööstuse müügist laekuva raha investeerivad ASi Ösel omanikud joogisektorisse, eelkõige mahlasarja Aura kaubamärgi tugevdamisse, kirjutas Äripäev viis aastat tagasi.
Öseli põhibrändiks on kujunenud mahlasari Aura, mille tootmisega alustati eelmise aasta oktoobris. Ösel on Aura käivitamiseks investeerinud 25 miljonit krooni. "Seda on rohkem, kui on investeeritud kokku teistesse joogikaubamärkidesse," võrdles Öseli müügi- ja turundusdirektor Kuldar Leis.
Aura brändi loomist kommenteerinud ASi Tartu Õlletehas juhatuse esimees Tarmo Noop ütles, et nemad ei oleks pakkumise korral huvitatud ühegi brändi ostmisest. "Meie põhimõte on ehitada kõik brändid ise üles," rõhutas Noop. "Valiku puhul, kas panna raha turundusse või brändi ostmisse, eelistan kindlasti turundust."
Hetkeseis: Aura brändi tehtud investeering osutus väga edukaks ja sundis Tarmo Noopi oma sõnu sööma. 2003. aasta sügisel ostis A. Le Coq Tartu Õlletehas 160 miljoni krooniga Öseli ära ning omab nüüd ka kaubamärki Aura.