Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Panustamine töötaja teadmiste testimisse tasub ära
If Eesti Kindlustuse visiooni üheks osaks on omada parimate kindlustusalaste teadmistega töötajaid Eestis.
Selle saavutamiseks oleme oma müügitöötajaid atesteerinud alates 1996. aastast ning sellel kevadel tähistame seltsi atesteerimissüsteemi 10. sünnipäeva. Atesteerimise üheks osaks oli kindlustustoodetealaste teadmiste testimine.
Testimissüsteemi rakendamine algas ühiste kogunemistega suurtes saalides, kus kokku tulnud kindlustustöötajad sooritasid ühe päeva jooksul iga nende poolt kliendile pakutava kindlustustoote kohta müügiõiguse testi.
Kokku töötas sel hetkel kindlustusseltsis umbes 500 müügitöötajat. Iga töötaja sooritas teadmiste teste vähemalt kuues kindlustustootes. Lihtne arvutus näitab, et ühel päeval tegid meie töötajad kokku üle 3000 testi.
Selline teadmiste kontrollimine oli ääretult pingeline ja nõudis nii müüjatelt kui ka testimise läbiviijatelt suurt pingutust ning tekitas stressi.
2000. aastal hakkasime otsima paindlikumaid teadmiste kontrollimise võimalusi. Algselt soovisime luua klassikalist elektroonilise testimise keskkonda.
Hetkel oleme aga jõudnud selleni, et iga seltsis töötava müüja jaoks on igapäevatöö tegemisel selle keskkonna olemasolu ja abivahendina kasutamine iseenesestmõistetav.
Keskkonna loomise ja selle arendamisega oleme saavutanud palju enam kui vaid üks elektrooniline teadmiste kontrollimise keskkond - oleme loonud lisaväärtust kogu organisatsioonile.
Teadmiste kontrollimine on iga Ifi müügitöötaja jaoks iseenesestmõistetav osa tema igapäevatööst ning see annab kindluse pakkuda kliendile parimaid kindlustuslahendusi. q
Testimiskeskkond andis mulle kui juhile olulise lisaväärtuse. Müügitegevuse planeerimine on lihtsam, kui sul on võimalus näha, kes millist müügiõigust omab ja millise müügiõiguse võiks ta täiendavalt saada.
Ka on töötajate müügialaste teadmiste kontroll kiire ja mugav. Võimalik on sooritada teste vabalt valitud ajal. Loomisraskustest mäletan, et algul, mil testikeskkond oli võõras ja arvutialased oskused kesisemad, oli müügitöötajatel hirm, kas etteantud ajaga testid sooritatud saab.
Nüüdseks seda hirmu enam pole, sest testi sooritamiseks antud ajalimiit on piisav. Tuleb vaid hoolikalt küsimusi lugeda, enne kui vastata.
Kõik võtavad testide sooritamist kui enesestmõistetavat protseduuri ja teadmiste süvendatud kordamine on ainult kasuks.
Mulle meeldib uue testikeskkonna juures see, et saan ise jälgida ja planeerida oma testide ajakava. Müügiõigused ei lõpe ootamatult. Võin ju alati varem mõne testi sooritada.
Programm annab varakult teada, millise toote õigused hakkavad lõppema ning et oleks vaja tingimused/juhendid üle vaadata. Pärast testi sooritamist saan oma tulemuse kohe teada. Ei pea "praadima" ja ootama vastust. Kõik selge ja kiire. Samas on näha ka valesti vastatud küsimused.
Keskkonnas käingi peamiselt teste sooritamas. Programm on lihtne ja peaks olema kõigile arusaadav. Kui midagi veel muuta, siis võiks lisada meeldetuletuse samal päeval, kui oled ennast testile märkinud. Vahel suures töötuhinas suudan selle ära unustada.
Autor: Maio Rannamägi