Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Uue põlvkonna Originaal on Viru Valge
Äripäeva nädalalõpulisa Puhkepäev esilehel ilutses 17.03.06 uue põlvkonna Saku Originaali vapikujuline etikett. Allpool kääride pilt ja soovitus etiketiga vana õllepudelit tuunida. Saku reklaamile järgneval lehel oli sama värvi taustaga Liviko Viru Valge reklaam.
Nende kahe reklaami harmoonia ja süntees on ilmne ja turundusinimesena ma sääraste kokkulangevuste juhuslikkusesse ei usu. Paistab, et seekord oli mängus Liviko taga seisva meediaagentuuri leidliku töötaja karvane käsi ja viinatootja soov lahjemale konkurendile ära panna.
Öeldakse, et loodus tühja kohta ei salli. Sama reegel kehtib ka reklaami puhul. Kui keegi soovitab tarbijal kinnimakstud lehepinda lõikuda, siis mis võiks olla sobivam, kui tekkinud augu kasutamine uue, muudetud sõnumi edastamiseks. Nii juhtuski - toimides Saku instruktsioonide kohaselt, avaldub "tegelik tõde", mis pärineb Livikolt: uue põlvkonna Originaal on Viru Valge!
Olgu see õpetuseks reklaamiagentuuridele: ära mängi, ära kunagi lase oma reklaami sisse auku lõigata! Iial ei või teada, mis sealt välja paistab.
Autor: Laur Pikksaar