Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Aprillis teenisid lehed viiendiku enam kui mullu
Viie suurema lehe: Postimehe, Äripäeva, Eesti Ekspressi, Eesti Päevalehe ja SL Õhtulehe reklaamikäive kokku kasvas aprillis 18% võrra. Samal ajal kasvas reklaamimaht aga vaid ligi 7%. "Peamine põhjus - kõrgemad reklaamihinnad ja karmim allahindluspoliitika. Tõenäoliselt püsib see trend aasta lõpuni," kommenteeris meediaanalüütik Toomas Leito.
Leito sõnul olid aprilli tegijad Postimees ja Äripäev. Suurimat käibe kasvu tegi turuliider Postimees, kes sai aprillis reklaamist 9 miljonit krooni ehk ligi 27% enam kui aasta tagasi. Nii kasvult kui ka absoluutmahult järgnes Äripäev, kasv 26% ja kokku 8,3 miljonit krooni. Kaks miljonit krooni vähem teenis Eesti Ekspress, kasv 15%. Eesti Päevaleht kasvatas reklaamikäivet ligi 9% võrra ja korjas 5 miljonit krooni. Väikseimat, 5% kasvu tegi SL Õhtuleht, saades 4,3 miljonit krooni.
Võib märkida, et pangad on tasapisi suurendanud reklaamimahte, märkis Leito.