EPL: Rimi Baltikumi kauplustes muutub Tere kaubamärk

03. mai 2006, 07:12

Tallinna Piimatööstuse hapukoor, joogi- ja topsijogurtid tulevad Baltimaades turule Rimi kolme brändi nimetuse all: Alpen Rose, Balti Lux ja Euroshopper.

Suuromanik Oliver Kruuda plaanib viia piimatooted ka Lätti ja Leetu, kirjutab Eesti Päevaleht.

'Loomulikult näitab oma kaubamärgi all turustamine firma jätkusuutlikkust, ostjate lojaalsust – see on iga tööstuse unistus, kuid turg muutub ja esitab oma nõudmised,' sõnas Tallinna Piimatööstuse juht Kadi Lambot.

Ta lisas, et tuntud kaubandusketi brändi nime all oma tooteid turustades on praegu parim võimalus Baltimaade turul koht kätte võidelda. Tuleb arvestada muutustega turgudel ja klientide soovidega. 'Euroopas müüakse suurte kaupluskettide märgi all juba pool toodangust ja pole mõtet vastuvoolu minna,' möönis ta. Kaugematele turgudele pääsemine pole aga majanduslikult otstarbekas suurte transpordikulude tõttu.

Lamboti selgitust mööda on ettevalmistustöö kestnud kaheksa kuud, Tallinna Piimatööstus osutus valituks konkursi korras. Selle tagas ettevõtte usaldusväärsus, suurus, inimeste suutlikkus võõrkeeltes suhelda.

Kui palju tuleb tootmismahtu suurendada, seda ei julgenud Lambot ennustada, kuna tegelikkuses määrab käibe ikkagi kauba ostja.

Spetsiaalselt Rimi jaoks toodetud kaubamärgi ehk private label’i tooted on müügil ülisoodsa hinnaga ainult Rimi kauplustes, olles analoogkaupadest tunduvalt odavamad.

Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing