Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Tele2 tahab aasta lõpuks äriklienditurult kuuendikku
Mullu novembris äriklienditurul jõulisemalt tegutsema hakanud Tele2 loodab aasta lõpuks suurendada oma turuosa äriklientide seas 11 protsendilt 17 protsendile.
Tele2 turuosa äriklientide seas on paari kuuga kasvanud 8,6 protsendilt 11 protsendile, ütles Tele2 äriklientuuri direktor Andres Jõesaar. Tele2 juhi Toomas Tiiveli ütlusel võtsid numbri liikuvusega avanenud võimaluse vahetada operaatorit paremini vastu keskmise suurusega firmad.
Kokku sai Tele2 viimase kuue kuuga juurde 37 766 klienti, mis on Tiiveli sõnul konkurentidest tunduvalt rohkem. "See näitab, et mõistlik tarbimine on trendina tõusuteel ja kliendid langetavad võrdse kvaliteedi puhul otsuse parema hinna põhjal," sõnas ta. Tele2-l oli märtsi lõpus 492 067 klienti, millega Eesti suuruselt teine mobiilsideoperaator Tele2 hoiab 34protsendist turuosa.