Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Fiat seadis selleaastase turuosa eesmärgi 8 protsendi peale
Automotive News Europe'i andmetel seadis Fiat käesoleva aasta Lääne-Euroopa turuosa eesmärgi senise 7,2 protsendi asemel kaheksale.
Uue eesmärgi seadmine on kindlasti tingitud uue Punto müügiedust. Tegelikult oli isegi eelmine seatud eesmärk ehk 7,2protsendine turuosa Lääne-Euroopas tõsine edasiminek võrreldes möödunudaastase turuosaga, milleks oli 6,6 protsenti kogumüügiga 962 423 autot. 15 miljoni automüügiga turul on 8 protsenti 1,2 miljonit ühikut. "Esimeses kvartalis me juba saavutasime 8protsendise turuosa. Ma olen päris kindel, et me suudame seda taset ka aasta lõpuni hoida," ütles Fiati grupi ja Fiat Auto juht Sergio Marchionne Automotive News Europe'ile.
Uusi ja kõrgemaid eesmärke Marchionne eriti seadma aga ei kippunud: "Ma olen õppinud, et sa vajad rohkem aega, enne kui turuosa eesmärke tõstma hakkad."
Oma turuosa suurendamiseks on Fiat asunud uute edasimüüjate otsingule Prantsusmaal, Hispaanias ja Suurbritannias.
Autor: ÄP