Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
ÄP 5 aastat tagasi: Urmas Oti jutusaade on TV1 täistabamus
Urmas Oti jutusaate "7 päeva mais" eest patsutavad TV1-le õlale ka konkurendid, kirjutas Äripäev viis aastat tagasi. Tegu on telejaama ühe edukaima projektiga, millelt loodetakse nii reklaamiraha kasvu kui ka pääsemist väikseima vaadatavusega telejaama tiitlist.
TV1 turundusosakonna direktor Alari Kasemaa nimetas telesaadet eelkõige investeeringuks telejaama mainesse. TV1 loodab tänu saatele vaadatavuselt Kanal 2st mööda minna.
Hetkeseis: Oti jutusaade "7 päeva mais" tõi tõesti suure vaatajaskonna, Emori andmetel ligi 200 000 inimest. Praegune Oti jutusaade "Happy Hour" Kanal 2s jääb sellele vaadatavuselt kõvasti alla. Kuid TV1 see saade kurvast saatusest siiski ei päästnud ja telejaam lõpetas tegevuse veel samal sügisel.