Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Opel demonstreeris uut maasturit
Opel siseneb sel aastal uue mudeliga maasturite segmenti, mis on Euroopas üks kiiremini kasvavaid turge.
Palju spekuleeriti uue auto nime ümber. Nimelt lootsid ja kirjutasid paljud autoajakirjanikud, et uue auto nimeks saab taas Frontera, kuid Opel andis oma uuele maasturile nimeks hoopis Antara.
Alates 1998. aastast on maasturite segmendi osakaal Euroopas suurenenud kaks korda ehk kolmelt protsendilt kuuele.
Opel esitles idee tasandil autot mullu Frankfurdis, kuid nüüd on olemas ka tootmisvalmis mudel. Uut tootmisküpset Antarat esitletakse esmakordselt Pariisi autonäitusel.
Uue auto julge disain on otseselt pärit ideeautolt, kust on võetud kolmeukselise sportlik disain ja kohandatud see viieukselisele masinale.
Auto pikkus on 4570 mm, laius 1850 mm ja kõrgus 1700 mm.
Mootoreid saab valikus olema kolm. Kõik on nelja klapiga silindri kohta ja ristiasetusega. Mootorivaliku tipuks saab 3,2liitrine V6, mis toodab 224 hobujõudu. Seda mootorit hakatakse müüma automaatkäigukastiga, millel on ka ActiveSelect-funktsioon. Müügihitiks saab Opeli lootuste kohasel kaheliitrine neljasilindriline turbodiiselmootor, mis toodab 150 hobujõudu. Seda mootorit on võimalik saada nii manuaal- kui ka V6 mootori pealt tuttava automaatkäigukastiga.
Kõige odavamaks variandiks saab 2,4liitrine 141hobujõuline kahe ülanukkvõlliga bensiinimootor.
Nelikvedu saab Antarale juba Chevrolet Captivalt tuttav, kus esivedu lülitatakse vajadusel ümber kuni 50:50 nelikveoks. Parema kontrolli ja loomulikult ohutuse huvides on ABS ja ESP kogu veojõusüsteemiga seotud.
Lisaks ABS-ile ja ESP-le on standardvarustuses olemas ka HBA - hüdrauliline piduriassistent, ARP - rullumiskontroll ja DCS - mägipidur. Lisana on võimalik soetada veel TSA ehk järelkärustabilisaator.