Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Eestimaalane ei ole brändide suhtes lojaalne
ACNielseni poolt 26. mail esitletud uuringu ShopperTrends 2005-2006 tulemuste põhjal ei ole Eesti tarbija eriti lojaalne toidu- ja esmatarbekaupade brändide suhtes. 70% tarbijatest ostaksid algselt soovitud kauba puudumisel mõne teise brändi toote.
Ligi kolmveerand tarbijatest ostaksid algselt soovitud kaubamärgiga piimatoote puudumisel mõne teise brändi toote. Vaid 9 protsenti läheks soovitut otsima teisest poest.
Lojaalseimad tarbijad on sigarettidel. Üle poole ostjaist läheks soovitud sigaretimargi puudumisel seda teisest poest otsima.