Eestimaalane ei ole brändide suhtes lojaalne

Triin Raestik 30. mai 2006, 00:00

ACNielseni poolt 26. mail esitletud uuringu ShopperTrends 2005-2006 tulemuste põhjal ei ole Eesti tarbija eriti lojaalne toidu- ja esmatarbekaupade brändide suhtes. 70% tarbijatest ostaksid algselt soovitud kauba puudumisel mõne teise brändi toote.

Ligi kolmveerand tarbijatest ostaksid algselt soovitud kaubamärgiga piimatoote puudumisel mõne teise brändi toote. Vaid 9 protsenti läheks soovitut otsima teisest poest.

Lojaalseimad tarbijad on sigarettidel. Üle poole ostjaist läheks soovitud sigaretimargi puudumisel seda teisest poest otsima.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    24. November 2011, 16:02
    Otsi:

    Ava täpsem otsing