Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Combo jätab kõige sõiduautolikuma mulje
Diiselmootori eelistamise põhjuseks see, et kuna tegu ikkagi tarbesõidukiga, siis pole linnas hea kiirendus nii oluline, samas omaks diisel eelist pikematel sõitudel.
Kuid Combo 1,4 bensiinimootor muutis olukorda. Erinevalt 1,2-liitrisest Renault Kangoost, oli Combo oma mootoriga nii linnas kui ka maanteel väga ergas. Comboga sõites polnud sõiduomadustelt võimalik vahet teha, kas oled kaubiku roolis või sõiduautos.
Ainus, mis kaubiku roolis istumisele vihjas oli külgtuul, millele kaubikud teadupärast väga tundlikud on. Hoogsa sõitmise miinuseks on muidugi tavalisest suurem kütusekulu, kuid rahuliku sõidu korral on seegi võimalik kontrolli all hoida.
Kokku on Combo valikus neli erinevat mootorit alustades 1,4 bensiinimootorist ning lõpetades kolme diiselmootoriga. Kõik mootorid on varustatud viiekäigulise manuaalkäigukastiga.
Veidi soovida jättis sõitjateruumis ergonoomika, kuid see on detail, mis pole määrav. Ka panipaiku võiks Combol rohkem olla, ühest joogihoidmiskohast võib väheks jääda.
Suureks plussiks võib pidada võimalust juhiistme kõrgust reguleerida. Proovisõiduautol olid kaubaruumi mõlemal küljel liuguksed, mis teeb kauba paigutamise eriti mugavaks, kuna ei pea ühest küljest kaupa sisse-välja vinnama. Eriti oluline on see linnas liigeldes, kus tihtilugu tuleb ette olukordi, kus kitsastes oludes tuleb kaubaruumist vajalik kätte saada. Teiseks plussiks on hea pöörderaadius, mis kasulik just linna kitsastel tänavatel liigeldes.