Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kangoo jättis sohvri pakases ellu
Hommikul, kui masinat käivitada oli vaja, oli miinuskraade 25. Tuleb tunnistada, et Kangoo tuli auga välja - auto käivitus silmapilkselt ning sõitjateruum läks kiiresti soojaks. Oma osa selles oli kahtlemata ka vahesinal, mis eraldas salongi kaubaruumist. Probleeme on kaubiku kasutajatel enamasti just siis, kui plekkvaheseina asemel kasutatakse võrkseina. Seetõttu olekski soovitatav, eelistada esimest varianti.
Proovisõiduks kasutusel olnud 1,2-liitrise bensiinimootoriga masin sobis eelkõige linnateedel sõitmiseks. Maanteel jääb litraasist paraku väheks, eriti veel koormaga. Samas, linnatänavatel meetreid mõõtes saab Kangoo hakkama küll, abiks selle juures on hea pöörderaadius.
Suured peeglid teevad seljataguse jälgimise lihtsaks. Kui koormat peal pole, võib Kangooga ka paksu lume sisse minna, seda lubab hea läbitavus. Teiste samalaadsetega võrreldes on Kangoo kitsam ning kõrgem.
Auto miinuseks loen käigukasti. Kui käigukasti kiites tavaliselt mainitakse, et see töötas sujuvalt, siis Kangoo kohta päris nii öelda ei saa.Mööda maanteed kulgedes on teekonarused liialt hästi sõites tunda.
Kangoo puhul on tegemist täielikult tarbekasutamiseks mõeldud autoga, kust ei leia liigset luksust, interjöör on spartalik (millest johtuvalt ka soodne hind), panipaiku leiab piisavalt.
Fotod: Kristo Kiviorg