Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kvaliteetne teenus toob kliendid ja kasumi

    Kõige üldisemalt tähendab kvaliteet kliendi teadvustatud ja teadvustamata vajaduste rahuldamist teenusepakkujale võimalikult efektiivsel ja tasuval viisil.
    Teenuste kvaliteedi määratlevad iseenesestmõistetavalt iga tarbija vajadused ja nõudmised. Logistikateenuse pakkuja peab seega tihti leidma lahendusi väga erinevatele vajadustele.
    Siiski leidub logistikafirma klientidel ka üks sarnane nõue, mis seisneb tarnekindluse ootuses.
    Viimatimainitu saab põhineda vaid teenindava ettevõtte usaldusväärsusel ja võimel täita lepingulisi lubadusi.
    Teenuste kvaliteedi tagamine eeldab logistikafirmalt pidevat arendustööd. Teenuse kui terviku seisukohalt on õigete toimingute õigel viisil liitmine isegi tähtsam kui üksikutes tegevustes vigadeta toimetulek.
    Tegevuskeskse kvaliteedijuhtimise põhieesmärk on probleemide ennetamine ja kulude minimeerimine.
    Tegevuskesksus tähendab eelkõige teenuse vastavusse viimist kliendi esitatud nõuetega.
    Kui teenus ei vasta tarbija esitatud nõuetele, on tegemist hälbega ning selle kõrvaldamine nõuab teenusepakkujalt täiendavaid kulutusi. Kvaliteedi tagamisel on teenindaja seisukohalt esmatähtis, et ollakse võimelised oma tegevuse otsustavaid tegureid välja selgitama ning neid seejärel operatiivselt juhtima.
    Lisaks eelmainitule mõjutavad logistikafirma teenuse kvaliteeti suurel määral ka pakutavate teenuste hulk, teenuse osutamiseks kasutatavate seadmete ja süsteemide tehniline tase ning teenindava personali professionaalsus. Väikest rolli ei mängi ka tarneprotsessi tõhusus, teenuse osutamise kiirus, operatiivsus, paindlikkus, personali teenindusvalmidus ning võime arvestada kliendi eripära.
    Õige kvaliteeditaseme saavutamiseks ja hoidmiseks on teenusepakkujal otstarbekas hankida kliendilt regulaarset tagasisidet tema ootuste ja hoiakute kohta. Teatud intervalli tagant kliendiuuringute läbiviimine on sel otstarbel üks enimtuntud moodus.
    Viimased kliendiküsitlused osutavad, et üks olulisem kriteerium, mille järgi kliendid teenusepakkujat hindavad, on teenuse paindlikkus. See tähendab võimet reageerida operatiivselt kliendi soovidele, mis võivad erineda varem kokkulepitust. Valmisolek reageerimaks kiirelt muutuvatele nõudmistele on saanud logistikafirmadele võtmeküsimuseks.
    Logistikas hinnatakse kvaliteeti üha enam tulemuse saavutamise efektiivsuse seisukohast. Ühe olulise kriteeriumina on kinnistumas teenusepakkuja toimimine logistilises ahelas nii, et ka partneritel oleks võimalik oma toimingud kvaliteetselt ja õigeaegselt ära teha.
    Seega on logistikas kvaliteedi määratlemiseks kolm peamist kriteeriumi:klientide vajaduste rahuldamine;toimingute teostamine kuluefektiivsel viisil; tegutsemine ahelas või võrgustikus selliselt, et ka selle ülejäänud lülidele on loodud eeldused toimida kvaliteetselt.
    Kuid olemuslikult pole teenuse kvaliteet siiski muutunud - endiselt ootab ostja müüjalt teenust vaid juhul, kui see on võimeline rahuldama tema vajadusi ja soove. Kvaliteedi(juhtimis)süsteemide arengut märgib aga tõsiasi, et enam ei keskenduta vaid lõpptoote kvaliteedile.
    Kvaliteedijuhtimine integreerub senisest enam teenindusettevõtte teiste toimingutega. Kuna kvaliteedi taset mõõdetakse järjest erinevamate mõõdikutega, vastutavad firma meeskonnad üha detailsemalt ka oma töö kvaliteedi eest.
    Autor: Ain Tulvi
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Kui Mars kutsub: Musk soovib 55,8 miljardit Tesla varadest
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.