Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Transiti väike töömees Connect
Kolm aastat tagasi aasta kaubiku tiitli pälvinud Ford Transit Connectis hakkas esimesena silma käetugi, mis teeb pikemate otsade läbimise eriti mugavaks.
Positiivse tooni pealt tasub ära märkida ka soojendusega esiklaas, mis Fordidel on kujunenud põhivarustuse osaks. Kaks elementi, mis mind Fordi juures häirisid, olid klaasipuhastajad ning tahavaatepeeglid.
Peeglite kaheosalise ülesehituse mõte võib küll hea olla, kuid peeglid ise on liialt väiksed, et see eelis välja tuleks. Sama põhimõtte järgi on peeglid tehtud ka uutel Transititel, kuid neil on peeglipind suurem ning olukord seetõttu palju kiiduväärsem.
Transit Connecti valikus on kolm mootorit - 1,8-liitrine Durateci bensiinimootor ning samamahulised Duratorqi diisel- ning turbodiiselmootor.
Kuigi diiselmootorid jätavad Connecti puhul veidi uimase mulje, on nad see-eest üpriski kütusesäästlikud masina mõõtmeid arvesse võttes. Hea mulje jättis käigukast - konkreetne lühikeste vahedega. Connecti rooli taha on ennast võimalik sättida täpselt nii, et mõlema käe küünarnukid leiavad endale sobiva toetuspunkti, sõrmedega rooli alumisest osast kinni hoides on väga mugav pikemaid vahemaid läbida, ilma et käed väsima hakkaksid.
Mis puudutab sõiduki kaubaruumi, siis seda pakutakse kahes suuruses - mahuga 2,8 ja 3,7 m3 ning kandevõimega vastavalt 625 ja 900 kg.
Fordi kaubaruum mahutab kaks euroalust.