Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Nissan Micra kabrio - naiste rõõm

    On üsna tavaliseks muutunud, et autotootjad võtavad oma seeriatootmises oleva müügihiti ja saevad sellel katuse maha. Selle jada viimaseks jätkajaks on Nissan Micra.
    Viimaseks trendiks on saanud see, et katus on siiski metallist, mitte presendist nagu aastaid tagasi. See peaks sisendama kindlust ka ostjale, kes elab külmas piirkonnas. Sestap peaks Micra kabriolett sobima hästi ka meie pidevalt kehva suusailmaga kliimasse.
    Nissan Micra C+C välimusega on nii ja naa. Öeldakse, et ilu on vaataja silmades. Enamiku meesterahvaste silmades selle auto ilu tavaliselt ei kajastu, sest see lihtsalt pole mehelik. Samas kipuvad paljud naisterahvad arvama, et oma retroliku ja süütu koerakutsika näoga olemisega on kabriolett-Micra armas. Auto pikk tagaosa on vajalik selleks, et sinna mahuks ära kokkuvolditav katus ja lisaks mõned kotidki. Kui katus üleval, mahub aga pagasiruumi vajadusel terve elamine ning koristaja pealekauba.
    Pakiruumi ülemist ja alumist poolt, - ühte läheb katus ja teise pagas -, eraldab kardin. Selle eemaldamisel saab kaubaruumi tõeliselt suureks ja kui kardin on eemaldatud, siis elektroonika katust maha lasta ei luba, et see seal näiteks kõrget pulmatorti lössi ei suruks.
    Micra kabrioletis peaks olema 2+2 istekohta, kuid tegelikult on istumiskõlbulikud vaid kaks esimest istet. Kuigi tagumised istmed on ka toredad, kõlbavad nad ainult vaatamiseks, sest füüsiliselt sinna lihtsalt ei mahu keegi. Tegelikult ongi need mõeldud väiksema koti paigutamiseks. Iseenesest on istmed ja kõik muu mugavad ja hea väljanägemisega. Loomulikult on ka see auto nissanlikult asjalikke panipaiku täis.
    Kui katus peal, on Micra igati asjalik ja kuuletub rooli kaudu antud käsklustele hästi. Peaks ütlema, et auto on kurvides ja ka sirgetel üsna nobe ning mingeid kabriolikke anomaaliaid ei esinenud kuni selle hetkeni, kui natuke kiiremalt kui tavaliselt kurvi võttes käis katusest karm raks läbi. See oli ilmselge märk sellest, et liiga kiired kurvid on selle auto katusekinnituste jaoks natuke liiast. Ent kui katus maas, näitab Micra, et tegu on siiski tõelise kabrioletiga.
    See tähendab seda, et kere ja esiklaasi hoidev raam lähevad silmnähtavalt vedelaks. Loomulikult on sellest ükstapuha, kui sa elad Lõuna-Euroopas, kus teed siledad ja ühtegi konarust ega asfaldiauku pole. Meie teedel saab aga paari kilomeetriga aru, et istud kabrios, sest kõik su ümber võdiseb.
    1,6liitrine mootor on Micra C+C jaoks enam kui küll. Ta kiirendab piisavalt hästi ja samas on ka ökonoomne.
  • Hetkel kuum
Raivo Hein: sotsid valetavad alati, aga jõudu neile Tallinnas! Vene- ja Savisaare-aegsetel lahendustel olgu lõpp
Kuulates linnaelanike, ettevõtjate ja asjatundjate häält, on nüüd võimalik kujundada Tallinnast kaasaegsem ja elamisväärsem linn võrreldes senise bütsantslikkusega, kirjutab ettevõtja ja investor Raivo Hein vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kuulates linnaelanike, ettevõtjate ja asjatundjate häält, on nüüd võimalik kujundada Tallinnast kaasaegsem ja elamisväärsem linn võrreldes senise bütsantslikkusega, kirjutab ettevõtja ja investor Raivo Hein vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Balti aktsiad jätkasid tõusulainel
Neljapäeval sai sel nädalal alanud Balti aktsiate tõus jätku, kui Balti koondindeks Baltic Benchmark kerkis 0,36%.
Neljapäeval sai sel nädalal alanud Balti aktsiate tõus jätku, kui Balti koondindeks Baltic Benchmark kerkis 0,36%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Swedbank kaotas kasumit vähem kui SEB
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Bolti lobi ei läinud Euroopas läbi, uus direktiiv sai rohelise tule
Euroopa Parlament andis lõpliku heakskiidu uutele reeglitele, mis parandavad platvormide heaks töötavate inimeste töötingimusi.
Euroopa Parlament andis lõpliku heakskiidu uutele reeglitele, mis parandavad platvormide heaks töötavate inimeste töötingimusi.