DaimlerChrysleri juht Dieter Zetsche hakkab veebis klientidele nõu andma

ÄP 03. juuli 2006, 00:00

Tegemist on DaimlerChrysleri uue reklaamikampaaniaga, mille eesmärk on näidata klientidele, mis Chrysler kui Ameerika automark on Saksa Daimleriga ühinemisest võitnud. Kogu kampaania põhineb veebilehel askdrz.com, lisaks astub Zetsche üles mitmes naljakas telereklaamis.

Chrysler püüab kasutada võimalikult palju Zetschet kui persooni, kes on küsitluse järgi USA klientide jaoks sümpaatne.

Hoogu on firmal juurde vaja, sest pärast kaht aastat, mil suudeti turuosa kasvatada, on Chrysleri müük hakanud kahanema. Müüginumbrite toetamiseks käivitas Chrysler nädalavahetusel agressiivse allahindluskampaania, mis kätkeb töötajatele mõeldud allahindluse laienemist kõigile klientidele ning madalama intressiga finantseerimist. See võib sundida General Motorsit ja Fordi vastama. Chrysler on teinud panuse suurtele allahindlustele ning selgelt eristuvale reklaamikampaaniale.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    06. December 2011, 19:34
    Otsi:

    Ava täpsem otsing