Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
DaimlerChrysleri juht Dieter Zetsche hakkab veebis klientidele nõu andma
Tegemist on DaimlerChrysleri uue reklaamikampaaniaga, mille eesmärk on näidata klientidele, mis Chrysler kui Ameerika automark on Saksa Daimleriga ühinemisest võitnud. Kogu kampaania põhineb veebilehel askdrz.com, lisaks astub Zetsche üles mitmes naljakas telereklaamis.
Chrysler püüab kasutada võimalikult palju Zetschet kui persooni, kes on küsitluse järgi USA klientide jaoks sümpaatne.
Hoogu on firmal juurde vaja, sest pärast kaht aastat, mil suudeti turuosa kasvatada, on Chrysleri müük hakanud kahanema. Müüginumbrite toetamiseks käivitas Chrysler nädalavahetusel agressiivse allahindluskampaania, mis kätkeb töötajatele mõeldud allahindluse laienemist kõigile klientidele ning madalama intressiga finantseerimist. See võib sundida General Motorsit ja Fordi vastama. Chrysler on teinud panuse suurtele allahindlustele ning selgelt eristuvale reklaamikampaaniale.