Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Relvituks tegev reklaam
Kodune õhtupoolik. Vaikselt hakkab kostuma tuttavlik meloodia "na-na-na-naa-naa...". Plekine, monotoonne, õudu tekitavalt lõbus, päevast päeva korduv. Sulgen akna, teades, et lähenevast helist ei ole ka seekord pääsu. Minut-minutilt valjenedes läheneb see mu kodule nagu orkaan, murdes vastupanuta läbi seinte. Ärritajana on heli peaaegu võimatu vältida.
Massimeedias levivatest reklaamidest saan hoiduda kanali vahetamise või lehekülje pööramisega. Visuaalsete tänavareklaamide eiramiseks piisab pilgu mujale suunamisest. Aga minu kodu ründav, Jätsiabi sõbralikku pakendisse mässitud ekstraagressiivne turundusnõks on halastamatu. Jääb oodata, millal mu tuppa immitseb haistmismeelele toimiv reklaam.