Jalgpalli MM kergitas McDonaldsi kasumit oodatust enam

18. juuli 2006, 12:21

Kiirtoidukett McDonalds teatas eile, et II kvartali kasum kasvas esialgsetel andmetel 67 USA senti aktsia kohta, mis kergitas aktsia hinda üle viie protsendi.

Vähemalt 13 kuud tegutsenud müügikohtade käive kasvas juunis 5,9 protsendi võrra, mis oli oodatust parem. Eelkõige aitas kaasa parematele müügitulemustele müük Saksamaal, kus toimusid jalgpalli maailmameistrivõistlused. Oodatust parem oli toimus ka USAs.

„McDonalds võidab survest keskmise tarbija pere-eelarvele,” kommenteeris uudisteagentuurile Reuters McDonaldsi müügitulemusi investeerimisfirma Victor Capital Management analüütik Dave Kolpak. Ühe analüütiku sõnul on McDonalds võitnud USAs konkurentidelt turuosa tänu menüü uuendamisele eelkõige kohvivaliku suurendamisele ning Aasia kanasalatitele. Euroopas, mis on varem olnud kiirtoiduketile nõrk turg, kasvas müük juunis 4,5 ja kogu kvartalis 6,3 protsenti. Enim kasvas müük Saksamaal, Prantsusmaal ning Suurbritannias. „Euroopas on kõige selle põhjuseks maailmameistrivõistlused,” lausus Kolpak. „Meistrivõistlused peeti Saksamaal ning ilmselt Saksamaal lendas müük lakke,” lisas ta.

Kui Erakorralised tulud välja arvata, sai McDonald kasumit 59 USA senti aktsia kohta, analüütikud ootasid kasumit 56 senti aktsia kohta.

Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing