Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Ebaviisakad automüüjad peletavad kliente
Kliendi rahulolu küsitlus näitas, et halb teenindus autoesindustes peletab potentsiaalseid kliente.
Automotive News Europe'i andmetel olid enam eemaletõukavad faktorid järgmised: kui müügimees ei tervitanud potentsiaalseid kliente, laskis klientidel oodata, andis küsimustele kehvi vastuseid.
Reklaamile kulutatud raha, mis peaks kliendid autosalongidesse meelitama, on läinud asjata kaduma, sest ebaviisakate müügimeeste pärast lähevad ostjad minema ega tule enam kunagi tagasi.
Suurbritannia firma Grass Rootsi autoesinduste uuring nägi välja nii, et viies Euroopa riigis käisid libakliendid erinevates autoesindustes ja esinesid ostjatena. Kõige kehvemaid tulemusi näitasid Prantsusmaa autoesindused. Seal viiele paremini müüvale brändile tehtud külastused näitasid, et libaostjad ei läheks tagasi tervelt kolmandikku esindustest.
Prantsuse müügimehed olid eriti kehvad kliendile sobiva auto soovitamisel. Grass Rootsi direktor Nigel Cover ütles Automotive News Europe'ile, et oli tunne, et Prantsuse müügimehed üritasid suruda klientidele mudeleid, mida neil oli kästud müüa.
Prantsuse automüüjate probleemiks on Grass Rootsi andmetel see, et nad näevad ainult klienti, kes neil salongis seisab, nad ei näe tema sõpru ja perekonda, kellele too võiks seda esindust soovitada.