Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Mazda 3 läbis õrna uuenduse

    Juba esimesed testikilomeetrid kerge kohenduse saanud Mazda 3ga tegid selgeks, et selles loos ei saa rääkida, kuidas kiirendus minu nagu jahukoti istmesse viskas või kuidas kurvis külg ees olles Good Yearid paremini lõhnavad kui Michelinid.
    Tegelikult pole ka põhjust, sest tegu oli vaid tava Mazda 3 facelift'iga ja hullvõimast MPSi veel mekkida ei antud. Esimese testipäeva õhtul muigasid vanemad kolleegid kõik koos ja nimetasid kauget reisi lõhnakuuse testiks, mis peaks tähendama umbes seda, et miskit pole muutunud ja saime uut iluvõre proovida. No tegelikult oli neil õigus, sest väliselt ja ka siseselt on muutusi üsna vähe. Välimus on minu jaoks igatahes sama kui eelmisel mudelil ja uued värvid valikus ei muuda asja. Küll on kenad uued valuveljed, mis valikusse tulid.
    Interjöör on asjalik nagu Mazdal ikka ja väidetavalt on seal muudatusi tehtud… no kui te nii ütlete, härrased Mazdast. Tegelikult mainiti küll üht olulist muudatust salongis istuja jaoks.
    Nimelt olevat kliendid kurtnud liigselt suure teemüra üle. Seda viga on üritatud parandada, lisades autole rohkem müraisolatsiooni mootorikatte ja katuse alla. Samuti on mängitud vedrustuse ja rehvidega, et müra liialt salongi ei satuks. Numbrid igatahes näitavad, et müra on tõeliselt vähenenud. Ees oli istujatele piisavalt ruumi jäetud, tagaistujate jalgaderuum võiks väheke suurem olla ja sama käib ka pagasiruumi kohta, kuid neid asju ei olnud muudetud.
    Et mängitud oli ka vedrustusega ja seda jäigemaks muudetud, siis oli autot eriline lust Sardiinia mägiteedel mekkida.
    Rehvilõhnast rääkida ei saa, sest olenemata kõigest istus Mazda 3 teel nagu liimitud ja isegi aeglase diisliga oli seal lõbus lasta. Ei, ärge saage minust valesti aru, Mazda diisel pole mingil juhul aeglane ja vastik, vaid vajaka jäi temast mägiteel, kus oleks ihanud midagi sellist nagu MPS olema saab.
    Igapäevaseks eluks on diiselmootoriga Mazda 3 kindlasti parim, kuid kahjuks kalleim variant.
    Hirmsasti tahaks kiita pidureid. Nende headusele olen mina ja üks kolleeg palju tänu võlgu, kui peaaegu oma ninade täpse reljeefi esiklaasile talletasime.
    Suhteliselt suurel kiirusel ilmus teele ei tea kust suur lambakari (mitte rumalad turistid, vaid ikka ehtsad lambad), meie ja auto pääsesime õnneks vaid ehmatusega, samas oli lammastel ja nende karjusel täiesti savi, et nende ees oli üks uhiuus Mazda 3 end risti pidurdanud.
  • Hetkel kuum
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Facebooki emafirma ületas ootusi ja valmistas pettumust üheaegselt
Facebooki emafirma Meta teatas kolmapäeval oma esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute ootusi. Samas avalikustas ettevõte teise kvartali prognoosi, mis valmistas investoritele pettumust ning viis aktsia pärast börsi sulgemist üle 10% langema, vahendas Yahoo Finance.
Facebooki emafirma Meta teatas kolmapäeval oma esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute ootusi. Samas avalikustas ettevõte teise kvartali prognoosi, mis valmistas investoritele pettumust ning viis aktsia pärast börsi sulgemist üle 10% langema, vahendas Yahoo Finance.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Eesti üks paremaid juhte: uhke tunnistada, et olen palju vigu teinud “Juhi juttude” värskes saates Annika Arras
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Taristufirma müüs osa ärist soomlastele
Taristuettevõte KMG OÜ müüs osa oma markeeringuüksuse Soome Hot Mix Group Oy-le kuuluvale Hot Est OÜ-le.
Taristuettevõte KMG OÜ müüs osa oma markeeringuüksuse Soome Hot Mix Group Oy-le kuuluvale Hot Est OÜ-le.
SEB kolme kuu kasum kahanes 31 miljoni euroni
SEB Pank teenis tänavu esimeses kvartalis kasumit 31,4 miljonit eurot, samas kui mullu samal ajal ulatus näitaja 50,9 miljonini.
SEB Pank teenis tänavu esimeses kvartalis kasumit 31,4 miljonit eurot, samas kui mullu samal ajal ulatus näitaja 50,9 miljonini.