Eesti Meedia grupp kasvatas kasumit

Liis Kängsepp 21. august 2006, 16:49

Eesti Meedia grupi tegevuskasum oli selle aasta esimesel poolel aastatagusega võrreldes kolmandiku võrra suurem ning jõudis 44,4 miljoni kroonini.

Norra meediakontsernile Schibsted kuuluva grupi käive oli esimesel poolaastal 346,8 miljonit krooni ning see kasvas möödunud aasta sama perioodiga võrreldes veerandi ehk 26 protsenti, vahendas Postimees Online.

Grupi esimese poolaasta tulemustele avaldas olulist mõju väljaannete reklaamitulu kasv ning trükikoja Kroonpress käibe tõus. Mõlemad näitajad suurenesid 30 protsenti.

Samal ajal kasvasid kõigi gruppi kuuluvate ettevõtete kulutused tööjõule ning olulist mõju grupi kuludele omasid ka Postimehe käivitatud investeerimisprojektid nagu venekeelne Postimees ning Postimehe arendus internetis.

Lisaks Eesti Meediale omab Norra meediakontsern Schibsted Eestis telekanalit Kanal 2, mille esimese poolaasta tulud olid 68,4 miljoni krooni ning mille sama perioodi tegevuskasum kasvas möödunud aastaga võrreldes kaks korda, jõudes 11,8 miljonini.

Kanal 2 on viimastel kuudel olnud ka Eesti vaadatuim telekanal.

Schibstedi Baltikumi operatsioonidele lisanduvad veel Leedu ajakirjade kirjastus ZLG, tabloid LT ning tasuta ajaleht 15 minutit.

Schibstedi Balti riikides tegevate ettevõtete konsolideeritud käive oli esimesel poolaastal 463,3 miljonit krooni.

Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing