Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Eesti esimene reklaamialmanahh
Almanahhis "Kuldmuna 2004" on ära trükitud kõik Kuldmuna reklaamikonkursil auhinnatud tööd. Samuti finaali jõudnud reklaamid ja disainilahendused. Kirjas on ka tööde autorite, agentuuride ning reklaamid tellinud firmade andmed.
"Kuldmuna 2004" on paljude piltidega teos, mille on trükkinud Aktaprint. Raamatu kujundaja on Dan Mikkin, fotograaf Toomas Tikenberg ja küljendaja Villu Koskaru. Kataloogi andis välja Art Directors Club Eesti (ADCE) koostöös Eesti Reklaamiagentuuride Liiduga (ERAL).
Olulisem osa raamatust on tõlgitud inglise keelde, seega tutvustab "Kuldmuna 2004" meie loovtööstuse tippe ka rahvusvahelisel tasemel.
Üritusturundusagentuuri PNG Events juht Jüri Peetson peab raamatu ilmumise juures tähtsaimaks, et reklaamitööle hinnangu andmine ei ole enam vaid üks auhinnatseremoonia omade ringis.
Kui raamat ei jää ühekordseks projektiks ja tulemas on ka järgmisi kaasi, mille vahele kullatud tööd kokku pannakse, oleme Peetsoni arvates saanud hindamatu vahendi, mõistmaks meie reklaamikunsti habrast hinge ja selle kujunemise rasket käänulist teed.