Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Parim naisjuht on Makroflexi tegevdirektor Sirje Aal
Võit Aalile üllatusena ei tulnud. "2005. aasta majandustulemused olid sedavõrd hea kasvuga, et koht esikolmikus tundus loogiline," kommenteeris ta. Tulemused on olnud korralikud ka võrreldes teiste ehitusmaterjalide tootjatega, nii et Aal loodab head positsiooni ka selles TOPis. "Hea meel on aga sellegipoolest, esikoht on suur tunnustus nii mulle endale kui ka kogu firma heale tööle," lisas ta.
Heade tulemuste taga on olnud eelkõige turgude kasv, eriti Venemaal ja mujal Ida-Euroopas. Edule lisas hoogu ka see, et suudeti üha kasvava nõudlusega sammu pidada. Makroflexi tehas Pärnus suurendas möödunud aastal tootmisvõimsusi, avati uus tehaselaiendus, mis on kaks korda suurem kui vana tehas. Käiku läks uus vahu ja silikoonide tootmise liin.
Töötajaskond käibe kiire kasvu juures oluliselt suurenenud ei ole. Aal rõhutas, et inimesed on tublid olnud ja loomulikult on heade majandustulemuste taga kogu meeskonna, mitte ainult tema enda hea töö.
Aal usub, et naised tulevad tippjuhi kohal toime sama hästi kui mehed. Küll on naisjuhid aga ehk kohusetundlikumad ja süsteemsemad, riske võtavad nad vaid väga läbimõeldult. "Naisjuhid mõtlevad meestega võrreldes rohkem oma inimeste, oma töötajate peale. Kui inimesed tunnevad, et neist hoolitakse, mõjub see soodsalt töökeskkonnale. Ning kui töökeskkond on parem, on ka inimesed rohkem motiveeritud ning tulemus kokkuvõttes samuti parem. Masinad üksi ei tee midagi, ikka on vaja häid inimesi," arutles ta.
Laupäeval oli Sirje Aalil plaanis kogu meeskonnaga koos võitu tähistada ja šampust juua. Ees on aga kiire töönädal, sest juba 5. septembril tuleb Viinis Henkeli peakorteris kaitsta uue aasta eelarvet.