Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Liigne info takistuseks sobiva teenuse valikul
Informatsiooni otsimine ning leidmine on keerulisem rahvusvaheliste kullerteenuste pakkujate puhul, kuna kodulehel kuvatud liigne infohulk teeb otsimise raskeks.
Saadetis, mida soovin kullerfirma vahendusel saata, kaalub viis kilogrammi. Minu kindel soov on, et saadetis peaks sihtpunkti jõudma paki üleandmisele järgneval päeval. Raha on mul piisavalt, kroone lugema ei hakka. Pakki soovin saata nii Eesti-siseselt, Baltikumi piires kui ka Euroopasse. Uurisin, mida eri firmad pakuvad.
Saadetise teekonda on võimalik ka jälgida Nii DHL, TNT, UPS, BLS Eesti kui ka Eesti Post pakuvad võimalust saadetise liikumist interneti vahendusel jälgida. See annab saatjale aimu, kus saadetud pakk parajasti viibib ning kellele ja millal see üle on antud.
Info saadetise teekonnast jõuab internetti juba siis, kui saadetis on veofirmale üle antud ning paki vastuvõtt on ribakoodilugejaga fikseeritud.
Saadetise jälgimiseks on mitmeid võimalusi. Teenusepakkuja kodulehel näeb paki teekonda saatelehe numbrit vastavasse aknasse sisestades. Samuti on võimalik saadetist jälgida üle WAPi mobiiltelefoni abil.
Asukoha saab teada ka, kui saadate teenusepakkujale e-kirja konkreetse saadetise jälgimise aadressile.