Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Automüük purustab mulluse tulemuse

    Tänavu augustis kasvas autode müük eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 59 protsenti. Kokku on selle aasta kaheksa kuuga müüdud 16 912 autot.
    Populaarseim automark on endiselt Toyota, mida müüdi 377 tükki. Enam levinud sõiduautodest kasvas aga kõige rohkem uute Chevrolet'de ostjate arv - omaniku leidis 75 autot, mis on 582 protsenti enam kui mullu augustis.
    Toyotasid müüva Amserv Grupi üks omanikest Raivo Kütt ütles, et on suure müügiarvuga harjunud. "Täiesti tavapärane kuu, polnud seal ühtki suurt hanget ega midagi." Küti sõnul müüs Amserv Grupp, kes müüb peale Toyota veel Lexuse, Opeli ja Chevrolet' logo kandvaid sõidukeid, kogu Baltimaades augustis kokku 650 uhiuut autot, sealhulgas General Motorsi tooted.
    Ka teise Toyotade esindaja, ELKE Auto müügidirektor Valdik Uski kinnitas, et august oli hea kuu, kuid ühtki suurt hanget sellesse aega ei jäänud. "See on kogu Eesti diilerite hea töö tulemus," ütles Uski, kes küll arvas, et tõusutrend ei jätku. "Ka maikuu oli meil väga hea, müüsime 201 autot, augustis siis nüüd 186 Toyotat ja Lexust. Need on sellised numbrid, mida on väga raske ühel diileril ületada," ütles Uski.
    Tallinnas, Tartus ja Pärnus Hondasid müüva OÜ Catwees tegevjuht ja juhatuse liige Ilmar Tennokese oli augusti tulemuse üle ülirõõmus. "Uskumatult hea kuu, tavaliselt on august selline vaikne kuu, aga seekord müüsime 99 autot," rõõmustas Tennokese. Ta lisas, et ka neil ei olnud augustis ühtki suurt hanget: "Kõik on üksikmüük."
    Tennokese, kes plaanis möödunud kuul müüa 70-80 autot, kartis aga samuti, et tõusutrend ei jätku. "Tahaks loota, aga ei usu hästi," ütles ta ning põhjendas, et september on automüüjail tavaliselt umbes sama vaikne kuu nagu jaanuar - lapsed lähevad kooli ning see nõuab kulutusi.
    Seate ja Suzukisid müüva ASi Topauto müügidirektor Erkki Ots ootab peagi müügi kasvu veel veerandi võrra, sest tulemas on uued mudelid. "Tahame Seati turuosa tuleval aastal kasvatada kolme protsendini," ütles Ots. "Müük kasvab, kuna hinnad ei tõuse."
    Tema sõnul oleks ka Suzukisid võinud oluliselt rohkem müüa, kuid tarneraskused venitasid ootejärjekorrad pikaks.
    "Vaatamata müügi tõusule ei istu me kuskil palmi all. Kogu aeg käib võitlus, et saada õiget värvi autosid õigeks ajaks kätte. See on üsna raske," kommenteeris Ots.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
LHV tippjuht lahkub ametist
LHV Groupi nõukogu kutsub ametist tagasi juhatuse liikme, riskijuhi Martti Singi. Ühtlasi lahkub Singi samas ajaraamis ka LHV Panga juhatuse liikme ja riskijuhi kohalt.
LHV Groupi nõukogu kutsub ametist tagasi juhatuse liikme, riskijuhi Martti Singi. Ühtlasi lahkub Singi samas ajaraamis ka LHV Panga juhatuse liikme ja riskijuhi kohalt.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Novira Capitalil sai Riias valmis ärikvartal
Eesti kinnisvaraarendaja Novira Capital ja Leedu investeerimisfondi Evernord Real Estate Fund III koostöös valmis Riia kesklinnas 70 miljonit eurot maksma läinud ärikvartal Novira Plaza.
Eesti kinnisvaraarendaja Novira Capital ja Leedu investeerimisfondi Evernord Real Estate Fund III koostöös valmis Riia kesklinnas 70 miljonit eurot maksma läinud ärikvartal Novira Plaza.
Vallandatud Tallinna Hambakliiniku juht: tahtsin ise ammu lahkuda
“Mõni aasta tagasi sain aru, et niipea, kui linnajuhtkond muutub, ei hakka keegi süvenema asja sisusse", ütles Maksim Volkov, keda uus Tallinna võim kolmapäeval SA Tallina Hambakliinik juhi kohalt vallandas.
“Mõni aasta tagasi sain aru, et niipea, kui linnajuhtkond muutub, ei hakka keegi süvenema asja sisusse", ütles Maksim Volkov, keda uus Tallinna võim kolmapäeval SA Tallina Hambakliinik juhi kohalt vallandas.