Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Lihtsalt auto - Hyundai Accent

    Oma jutuga pean seekord alustama ühest teisest Hyundai mudelist nimega Getz. Olgem ausad, ma pole selle auto just suurim fänn, pigem vastane. Minu arust on tegu selgelt liiga kalli plastikukäkiga.
    Nüüd on Hyundai teinud ise midagi mulle väga üllatavat, nad on minuga nõustunud. Miks? Nad tegid Accenti, mis on juba auto moodi auto ja seda sugugi mitte väga palju kallimalt kui Getz. Vahe kahe auto vahel on ikka märgatav - ühel on pagasiruum, normaalne välimus ja silmale kena interjöör, teisel ei ole.
    Kui eelmise Accentiga võis alasti läbi kesklinna sõita ja ei pidanud kartma, et keegi teid märkab, siis uue autoga on tegelikult sama lugu. Välimuses pole midagi karjuvat, pigem on see konservatiivne ja ülirahulik. Täiesti tavaline auto.
    Sisu on Accentil koht, mida ma kõige rohkem kartsin. Kartsin, et keskkonsool on nagu Getzil ehk lisavarustus lastele, võtad küljest ära ja talvel saavad pisikesed järeltulijad sellega kelgutada. Accentis on sisu nii ja naa. Jah, tegu on otsast lõpuni jälle plastikuga ja mitte just kalleimaga. Siiski saab auto plusspunkte sellega, et vähemalt on kogu krempel silmale kena vaadata. On näha, et disaineritele pole just sama palju raha antud, kui erakonnad valijameestele lubavad. Piiratud eelarvest on võetud parim ehk materjal on enam-vähem, kuid välimus asjal täitsa tip-top. Istumisasend on parasjagu kõrge ja väljavaade autost hea. On selgelt tunda, et auto on seest kitsas. Nimelt nii kitsas, et sisse mahub vaid ühe eesistuja käetugi. Samas pean tunnistama, et puudust ma küll millestki ei tundnud ja kõik, mis vaja, oli justkui olemas.
    Mootor on Accentil hea. Mitte mingi raju ja peaaegu käsitsematu röövel, vaid rahulik ja väikese kuluga. Jõudu oli piisavalt, et maanteel igal kiirusel ohutuid möödasõite teha.
    Mida saab uue Accenti ostja? Vastus on lihtne, ta saab auto. Selle raha eest polegi ju suuremat midagi loota, ostja saab auto, millel normaalne pagasiruum, neli ust, normaalne mootor - kõik kokku üks tavaline neljarattaline, millele Hyundai puhul lisandub viieaastane garantiipakett, mis teeb elu veelgi muretumaks, kui ta Hyundaiga niigi on.
    Kasutatud autode uurimused näitavad Hyundaile juba päris häid tulemusi, mis annavad aru heast koostekvaliteedist.
  • Hetkel kuum
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Harju Elektri müügitulu kasvas, kuid kasum vähenes
Harju Elekter alustas aastat tagasihoidlikumate tulemustega võrreldes eelmise aastaga, kuid juhatuse sõnul oli esimene kvartal pikemas võrdluses siiski tugev.
Harju Elekter alustas aastat tagasihoidlikumate tulemustega võrreldes eelmise aastaga, kuid juhatuse sõnul oli esimene kvartal pikemas võrdluses siiski tugev.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Eesti üks paremaid juhte: uhke tunnistada, et olen palju vigu teinud “Juhi juttude” värskes saates Annika Arras
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
General Motorsi esimene kvartal ületas kõiki prognoose
Autotootja General Motors avalikustas täna tugevad esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute prognoose. Lisaks ootavad nad aasta lõpuks suurt kasvu elektriautoturul.
Autotootja General Motors avalikustas täna tugevad esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute prognoose. Lisaks ootavad nad aasta lõpuks suurt kasvu elektriautoturul.
Raskustes Saksamaa ärikliima paraneb
Saksamaa ettevõtete sentiment on muutunud helgemaks, näidates kolmandat kuud järjest suurenenud kindlustunnet.
Saksamaa ettevõtete sentiment on muutunud helgemaks, näidates kolmandat kuud järjest suurenenud kindlustunnet.
Fazer tahab kogu Balti pagariäri Lätti kolida
Soome toidutootja Fazer kaalub oma Baltikumi pagaritööstuste liitmist üheks tootmisüksuseks Lätis.
Soome toidutootja Fazer kaalub oma Baltikumi pagaritööstuste liitmist üheks tootmisüksuseks Lätis.