Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Lihtsalt auto - Hyundai Accent
Oma jutuga pean seekord alustama ühest teisest Hyundai mudelist nimega Getz. Olgem ausad, ma pole selle auto just suurim fänn, pigem vastane. Minu arust on tegu selgelt liiga kalli plastikukäkiga.
Nüüd on Hyundai teinud ise midagi mulle väga üllatavat, nad on minuga nõustunud. Miks? Nad tegid Accenti, mis on juba auto moodi auto ja seda sugugi mitte väga palju kallimalt kui Getz. Vahe kahe auto vahel on ikka märgatav - ühel on pagasiruum, normaalne välimus ja silmale kena interjöör, teisel ei ole.
Kui eelmise Accentiga võis alasti läbi kesklinna sõita ja ei pidanud kartma, et keegi teid märkab, siis uue autoga on tegelikult sama lugu. Välimuses pole midagi karjuvat, pigem on see konservatiivne ja ülirahulik. Täiesti tavaline auto.
Sisu on Accentil koht, mida ma kõige rohkem kartsin. Kartsin, et keskkonsool on nagu Getzil ehk lisavarustus lastele, võtad küljest ära ja talvel saavad pisikesed järeltulijad sellega kelgutada. Accentis on sisu nii ja naa. Jah, tegu on otsast lõpuni jälle plastikuga ja mitte just kalleimaga. Siiski saab auto plusspunkte sellega, et vähemalt on kogu krempel silmale kena vaadata. On näha, et disaineritele pole just sama palju raha antud, kui erakonnad valijameestele lubavad. Piiratud eelarvest on võetud parim ehk materjal on enam-vähem, kuid välimus asjal täitsa tip-top. Istumisasend on parasjagu kõrge ja väljavaade autost hea. On selgelt tunda, et auto on seest kitsas. Nimelt nii kitsas, et sisse mahub vaid ühe eesistuja käetugi. Samas pean tunnistama, et puudust ma küll millestki ei tundnud ja kõik, mis vaja, oli justkui olemas.
Mootor on Accentil hea. Mitte mingi raju ja peaaegu käsitsematu röövel, vaid rahulik ja väikese kuluga. Jõudu oli piisavalt, et maanteel igal kiirusel ohutuid möödasõite teha.
Mida saab uue Accenti ostja? Vastus on lihtne, ta saab auto. Selle raha eest polegi ju suuremat midagi loota, ostja saab auto, millel normaalne pagasiruum, neli ust, normaalne mootor - kõik kokku üks tavaline neljarattaline, millele Hyundai puhul lisandub viieaastane garantiipakett, mis teeb elu veelgi muretumaks, kui ta Hyundaiga niigi on.
Kasutatud autode uurimused näitavad Hyundaile juba päris häid tulemusi, mis annavad aru heast koostekvaliteedist.