Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Tallinn võtab reklaamilt viiendiku juurde
Maksu tõstmise põhjendusena ütles Tallinna ettevõtlusameti reklaamiosakonna juhataja Tõnis Veinberg, et see on püsinud muutumatuna aastast 2003.
"Aastatel 2000-2002 oli reklaamimaks kesklinna haldusterritooriumil kohati isegi kõrgem kui käesoleval hetkel kehtiv 5 krooni ruutmeetri kohta ööpäevas," lisas Veinberg.
"Pole enam asju, mille hind ei tõuseks," ohkas Tallinna Kaubamaja turundusdirektor Enn Parel. Tallinna Kaubamaja maksab praegu Tallinna linnale reklaamimaksu 300 000 krooni aastas. "Reklaamimaks on juba praegu suhteliselt suur ja selle hinna tõstmine on ebameeldiv üllatus," lisas Parel.
EMT juhatuse esimees Valdo Kalm ütles Äripäevale, et Tallinna linna kava tõsta reklaamimaksu on üllatav. "Päris kõva tõus ootab meid siis tuleval aastal," kommenteeris Kalm. Ta lisas, et nii järsk tõus ühekorraga paneb imestama ja ka muretsema, sest on oodata ka firma kulude kasvu. Kogu EMT reklaamikulust läheb maksu alla käivatele posteritele Kalmu sõnul 20 protsenti.
Sellel aastal ootab linn reklaamimaksu laekumist 28,3 mln krooni eest.