Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Mercedes tõi välja Sprinteri

    Kuigi Mercedes-Benz on tuntud eelkõige oma luksuslike sõiduautode poolest, võib hoopis Sprinterist kui mugavast tarbesõidukist kujuneda edasimüüjate jaoks kõige parem käibeartikkel. Sellisele tõdemusele jõudsin pärast proovisõitu uue Sprinteriga.
    Arvestades tänast tööandja jaoks rasket aega vajalike inimeste leidmisel ning hoidmisel, peaksid firmad, kes soovivad, et nende rooli keeravad kolleegid ka lähitulevikus firmas jätkaksid, valima mugava varustusega kaubiku.
    Et testipäev oli palav, leian, et autotootjatel oleks ka tarbesõidukite puhul aeg jõuda sinnamaani, kus iseenesest mõistetavalt on põhivarustuses vähemalt konditsioneer. Kes ikka tahab palavuses higistada?
    Salongi armatuur on tehtud klassikaline, kusjuures sellel ei ole kasutatud Salvo kelgust tuntud plastikut, nagu täna veel paljudes sõiduautodeski leida võib.
    Uue Sprinteri puhul võib kindlalt väita, et juhi mugavus on tublisti edasi läinud, kas või seetõttu, et vajalikud lülitid, nupud ja panipaigad on tunduvalt paremini käeulatuses.
    Kui kaubikute puhul on sageli probleemiks õige isteasendi leidmine, siis Sprinteris seda muret ei ole. Mugava sõiduasendi peaks leidma seal iga sohver. Salongis ei riivanud kõrvu ka vali mootorimüra.
    Juhil on sõites hea vaade nii masina nina ette kui ka taha. Üllataval kombel ei piiranud juhi vaatevälja A-piilarid, mis kaubikute ja väikebusside puhul tavaliselt häirivaks teguriks on olnud.
    Juhi töökohalt tooksin miinusena välja istme peatoe, mida kuidagi ei saa praktiliseks ja mugavaks nimetada. Sarnaselt teiste kaubikutega on kõrvalistuja eluolu tunduvalt ebamugavam kui juhil, kuid vähemasti on kõrvalistujal jalaruumiga kõik korras.
    Kaubaruumi saab uuel Sprinteril valida alates 7 kuupmeetrist kuni 17 kuupmeetrini. Viimane tähendab seda, et maksimaalne kandevõime ulatub uuel Sprinteril 2710 kilogrammini.
    Kõrgemaks on läinud ka Sprinteri külgmine lükanduks, mille laius on 130 cm ning kõrgus 182 cm, mis teeb võimalikuks alusekaupa ka küljelt sisse laadida.
    Arusaamatuks aga jääb, miks on uus Sprinter tagaveoline. Loomulikult võimaldab tagavedu vedada suuremaid koormaid, kuid talvel tühjalt sõites võib probleeme tekkida.
    Sprinterit ostes valige paketti kindlasti konditsioneer või kliimaseade ning pööramissuunas süttivad staatilised biksenoontuled.
    Lisaks sellele saab Sprinteri puhul valida 6käigulise manuaalkasti või automaatkasti vahel. Esimesele neist saab võtta vajadusel lisavarustusest juurde ka kohaltvõtu abisüsteemi.
  • Hetkel kuum
Raivo Vare Ukraina sõja majandusblogi: USA abipakett – kaua tehtud, aga kas ka kaunikene?
Pikalt viibinud USA abipakett Ukrainale koos teiste riikide osutatava abiga peaks ukrainlastel aitama aasta lõpuni sõjaliselt vastu pidada, kuid järgmise aastaga on seis segane, kirjutab vaatleja Raivo Vare oma sõjablogi 35. sissekandes.
Pikalt viibinud USA abipakett Ukrainale koos teiste riikide osutatava abiga peaks ukrainlastel aitama aasta lõpuni sõjaliselt vastu pidada, kuid järgmise aastaga on seis segane, kirjutab vaatleja Raivo Vare oma sõjablogi 35. sissekandes.
Hoolimata Boeingu äparduste jadast jäävad investorid lennukitootjale truuks
Ehkki Boeing on üle elanud mitmeid õnnetusi ning süüdistusi, jätkub lennukitootjal Wall Streetil üllatavaid palju toetajaid, kirjutab Bloomberg.
Ehkki Boeing on üle elanud mitmeid õnnetusi ning süüdistusi, jätkub lennukitootjal Wall Streetil üllatavaid palju toetajaid, kirjutab Bloomberg.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Tööle marsivad kartmatud noored: me teame, et väärime kõrget palka Vana tööstus peletab, kaitsetööstus meelitab
„Sõprade ees oleks see veits flex ka, et saan neli kilo,“ ütleb inseneritudeng Kristjan Taimla. Palgast rääkimine ei ole noorte jaoks tabu, Z-põlvkond arutab seda teemat lõdvalt.
„Sõprade ees oleks see veits flex ka, et saan neli kilo,“ ütleb inseneritudeng Kristjan Taimla. Palgast rääkimine ei ole noorte jaoks tabu, Z-põlvkond arutab seda teemat lõdvalt.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
General Motorsi esimene kvartal ületas kõiki prognoose
Autotootja General Motors avalikustas täna tugevad esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute prognoose. Lisaks ootavad nad aasta lõpuks suurt kasvu elektriautoturul.
Autotootja General Motors avalikustas täna tugevad esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute prognoose. Lisaks ootavad nad aasta lõpuks suurt kasvu elektriautoturul.
Narva tööstusinkubaator hakkab ettevõtteid Ida-Virumaale meelitama
Majandus- ja infotehnoloogiaminister Tiit Riisalo allkirjastas käskkirja, millega suunatakse EL Õiglase Ülemineku Fondist pea 8,5 miljonit eurot tööstusinkubaatori rajamiseks Narva.
Majandus- ja infotehnoloogiaminister Tiit Riisalo allkirjastas käskkirja, millega suunatakse EL Õiglase Ülemineku Fondist pea 8,5 miljonit eurot tööstusinkubaatori rajamiseks Narva.
Maailmatasemel rallistaarile sauna müünud ettevõte haarab üha enam uusi välisturge
Tartumaal tegutsevad saunatootjad näevad, et saun pole sugugi ainult põhjamaa inimese jaoks, vaid pakub huvi ka palju kaugemates maades, nii õnnestus neil saun müüa isegi maailmakuulsale rallisõitjale Thierry Neuville’ile.
Tartumaal tegutsevad saunatootjad näevad, et saun pole sugugi ainult põhjamaa inimese jaoks, vaid pakub huvi ka palju kaugemates maades, nii õnnestus neil saun müüa isegi maailmakuulsale rallisõitjale Thierry Neuville’ile.