Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Renault Trafic ning Master käisid ilulõikusel

    Traficu ning Masteri peamised muutused on peidus masina sisemuses - lisaks uutele mootoritele uuendati ka salongi.
    Kuigi ilulõikusel käinud naisterahvad näevad enamasti paremad välja (mitte küll alati), ei osanud uue Traficu ning Masteri väljanägemises midagi uut leida. Sellel oli ka põhjust - enamik operatsioone tehti "naha" all.
    Laias laastus öeldes suurendati mugavust, ohutust, uued on ka mootorid. Välispidiselt teraselt jälgides on veidi muutunud põrkeraud. Muus osas arvutiekraani põrnitsemisest väsinud silm erinevusi ei täheldanud.
    Alustaks kõigepealt väiksemast ehk Traficust.
    Et vahetult enne uuenduskuuri läbinud Traficu rooli istumist sai proovitud ka vanemat varianti, siis esmane, mis silma hakkas, oli masina parem minek.
    Väikekaubikutest ja bussidest püsib Trafic kõige paremini teel. Eriti tuleb see välja kurvilistel teelõikudel sõites. Vedrustus on muudetud piisavalt jäigaks, mis võimaldab kurve konkurentidest kiiremini läbida, kuna karuselliefekt jääb kurvi lennates olemata.
    Samuti sai Traficu vedrustus proovile pandud üle politseinike (lamavate) sõites, ilma et hoogu eriti maha oleks võetud. Ei juhtunud midagi erilist, püsisime endiselt teel…
    Kiidusõnu võiks öelda ka istmete kohta, mis ei hiilga küll kallite kattematerjalidega, kuid Kombis võivad ennast mõnusalt horisontaali lükata nii eesistmel kui ka hindele kaks õppivad mehepojad, kes tagapingis horisontaalasendi sisse võtavad.
    Renault uus 2,0 dCi on Traficu puhul saadaval 66 ja 84 KW-dena. Samuti on nüüdsest valikus 107 KW 2,5 dCi mootor.
    Mootorit, millel võimsust 74 KW või rohkem, saab lisavarustusena tellida ka automaatkasti, millel siis võimalus ka manuaalselt käikude vahetamisse sekkuda.
    Uuest Masterist ning Traficust leiab uusi panipaiku, mida operatsioonieelsel perioodil salongist ei leidnud. Panipaiku on nüüd igatahes küll piisavalt (neid leiab nii pea kohalt kui ka istmiku alt).
    Master kõige suuremaks miinuseks loen seda, et rooli pole võimalik üheski suunas reguleerida. Samuti on konstantse rooli asend juhile väga ebamugavalt suur, mis tekitab tunde, nagu istuksid 50kohalise liinibussi roolis.
    Sarnaselt Traficuga on ka Masteri vedrustus jäik, nagu ka teised konkurendid turul, pole erilist rõhku pööratud kaubaruumi isolatsioonile. Eriti hakkab see kõrva kruusateel sõites. Leian, et Masteri vedrustus on kaubaveoks optimaalne, kui, siis ehk võiks veidi pehmem olla.
    Väga positiivne on kindlasti see, et tagumised uksed saab vajadusel ka 270 kraadi avada, mis loomulikult hõlbustab kaupade peale- ning mahalaadimist.
    Nähtavus on Masteril hea, halba sõnu pole öelda ka manööverdamisvõime kohta.
    Igal juhul tuli Renault võimsamate mootoritega välja õigel ajal, sest konkurendid ei maga.
    Renault Traficu ning Masteri proovisõidukulud Pariisis kattis ABC Motors.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.