Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
H&Mi kolmanda kvartali kasum ületas ootusi
Praegu tuleb kolmandik H&Mi käibest Saksamaalt, kuid Rootsi rõivakontsern on avanud uusi poode ka USA läänerannikul ja Poolas. Kuigi selle aasta augusti lõpuks oli ettevõttel juba 1264 poodi, kavatsetakse käimasoleva majandusaastaga suurendada müügipindade arvu 13%. Kiiret arengut nõuab tugev konkurents üha laieneva Hispaania ettevõttega Inditex SA, kellele muu hulgas kuulub Zara poodide kett.
Analüütikud ootasid ettevõtte kasumiks 2,43 miljardit Rootsi krooni.
"H&Mi formaat on väga edukas ja selgelt ka ülimalt kasumlik," kommenteeris tulemusi Planet Retaili analüütik Bryan Roberts, kes ootab ka edaspidi mõningast tarbimise kasvu.
Hennes & Mauritz teatas eile, et kavatseb kevadel oma tooted viia ka Katari klientideni, samuti on firma sihikule võtnud näiteks Hiina, Hongkongi, Kreeka ja Slovakkia turud.
"Nad on olnud üsna nutikad, sest on laienenud nii valmisturgudel kui kavatsevad seda teha ka huvitavates, väga tugeva pikaajalise potentsiaaliga riikides, nagu Hiina," arvas Bryan Roberts
H&M teatas suvel, et kavatseb rajada ka uue poodide keti, kus müüakse kallimaid riideid kui praegustes firma kauplustes. Uue formaadi all avatakse järgmisel aastal kümme müügipaika.
Rootsi riidehiiu aktsia reageeris Stockholmi börsil tulemustele korraliku tõusuga.