Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Aeg võrku kolida
Leo Expressi kujundatud Montoni veebipäevikut peavad Montoni enda turundus- ja disainiinimesed ning näib, et nad teevad seda südamega.
See on üks viisidest, kuidas panna klient tundma, et üks või teine tootja või teenusepakkuja ei taha lihtsalt tema raha kätte saada, vaid annab talle võimaluse kaasa mõtelda ja rääkida.
Näiteks pakutakse Montoni blogis inimestele võimalust otsustada, milline saab olema Montoni uus meeste jakk. Rääkigem siis veel interaktiivsusest.
Suures pildis pole Montoni blogi loomulikult mingi revolutsioon. Meie väikesel kodu-kamaral mõjub see aga värskelt.
Uut meediat ei maksaks alahinnata, sest see on üks alustalasid, millele luuakse homseid lovemark'e (kui kasutada Kevin Robertsi terminoloogiat).
Autor: Lauri Tikerpe