Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Audi Allroad Quattro ei jäta ruumi virisemiseks

    Tegelikult on see auto järjekordne maasturihulluse tagajärg. Võib-olla parim tagajärg? Miks mitte, sest kui vaatate, kuhu läheb enamik ostetavaid maastureid, siis julgen teha avalduse, et mõni neist ei jõua tihtipeale linnastki välja, rääkimata maastikul müttamisest. Sestap on selline allroad-tüüpi auto ju hea - sul on tahtmise korral võimalus minna oma soliidse linnalaevaga sopa sisse ukerdama. Samas võib õhkvedrustuse ka täiesti maha lasta ja sportautona mööda Eestimaa justkui selle jaoks loodud teid komberdada.
    Uus Allroad Quattro on välimuselt selgelt A6 Avant, kuid iga nurga pealt on kõike natuke lisatud. Suur ja paljude jaoks tabuna tunduv iluvõre mulle meeldib, see ongi eestvaates see, mille peale sa võid öelda: jah, see on Allroad, mitte lihtsalt A6. Kogu autole on plastmassimees ringi peale teinud ja pöidla taevasse sirutanud, teatades, et maasturdamine on seks korraks lõpetatud.
    Sisu on Audil alati hea olnud. Ei ole eriti kohti, kus paneks näpu peale ja teataks, et oot-oot, Müllerid, tulge nüüd siia ja vaadake, mis jama te teinud olete. Interjööri peale võiks Audi disaineritele alati bratwurst'i välja käristada. Sisu on soliidne ja asjalik.
    Kirutakse küll seda nupukest, millega menüüdes tuleb tuisata ja autole sobivad seaded leida, kuid see tahab lihtsalt harjumist ja pärast paari päeva saab igaüks sellega hakkama.
    Proovisõiduauto kapoti all tuksus viimasel ajal sakslaste firmamärgiks saanud diiselsüda. Paljud võtavad kätte ja sõimavad diisleid ülbe irve näol traktoriteks. Eks sõimake, kuid tundub, et tulevik on diislite pärusmaa. Kehvaks ei saa nimetada ka Allroadi kolmeliitrist turbodiislit, mis tuima jõuga veab igal kiirusel paremat jalga liigutades kõik sõitjad armutult istmesse. Kiirendust ei saada mingi diisli lärin, vaid mõnus V6-mootori urin, mis paneb küsima, ega see ikka mitte bensiinimootor ole.
    Juhitavus on Audil Quattrole omaselt hea, ainult tõstetav-langetatav vedrustus on kuidagi tuim. Ei tea, mis tulevärki ma kurvides lootsin, kuid ükstapuha mismoodi ma selle autoga kurvi läksin, toodi see tuima näoga kindlalt välja. Ka kruusal sai kurvilisemat teed proovitud - ei ole kohta, kus saaks viriseda.
  • Hetkel kuum
Raivo Vare Ukraina sõja majandusblogi: USA abipakett – kaua tehtud, aga kas ka kaunikene?
Pikalt viibinud USA abipakett Ukrainale koos teiste riikide osutatava abiga peaks ukrainlastel aitama aasta lõpuni sõjaliselt vastu pidada, kuid järgmise aastaga on seis segane, kirjutab vaatleja Raivo Vare oma sõjablogi 35. sissekandes.
Pikalt viibinud USA abipakett Ukrainale koos teiste riikide osutatava abiga peaks ukrainlastel aitama aasta lõpuni sõjaliselt vastu pidada, kuid järgmise aastaga on seis segane, kirjutab vaatleja Raivo Vare oma sõjablogi 35. sissekandes.
Hoolimata Boeingu äparduste jadast jäävad investorid lennukitootjale truuks
Ehkki Boeing on üle elanud mitmeid õnnetusi ning süüdistusi, jätkub lennukitootjal Wall Streetil üllatavaid palju toetajaid, kirjutab Bloomberg.
Ehkki Boeing on üle elanud mitmeid õnnetusi ning süüdistusi, jätkub lennukitootjal Wall Streetil üllatavaid palju toetajaid, kirjutab Bloomberg.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Tööle marsivad kartmatud noored: me teame, et väärime kõrget palka Vana tööstus peletab, kaitsetööstus meelitab
„Sõprade ees oleks see veits flex ka, et saan neli kilo,“ ütleb inseneritudeng Kristjan Taimla. Palgast rääkimine ei ole noorte jaoks tabu, Z-põlvkond arutab seda teemat lõdvalt.
„Sõprade ees oleks see veits flex ka, et saan neli kilo,“ ütleb inseneritudeng Kristjan Taimla. Palgast rääkimine ei ole noorte jaoks tabu, Z-põlvkond arutab seda teemat lõdvalt.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
General Motorsi esimene kvartal ületas kõiki prognoose
Autotootja General Motors avalikustas täna tugevad esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute prognoose. Lisaks ootavad nad aasta lõpuks suurt kasvu elektriautoturul.
Autotootja General Motors avalikustas täna tugevad esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute prognoose. Lisaks ootavad nad aasta lõpuks suurt kasvu elektriautoturul.
Viimased päevad jooksevad kahele maksusoodustusele
Aprilli lõpuks tuleb ära esitada tuludeklaratsioon, mis tähendab ka viimast võimalust saada kahte maksusoodustust. Järgmisest aastast neid soodustusi enam ei saa.
Aprilli lõpuks tuleb ära esitada tuludeklaratsioon, mis tähendab ka viimast võimalust saada kahte maksusoodustust. Järgmisest aastast neid soodustusi enam ei saa.
Raadiohommikus: pangad, linnaruum ja kodude renoveerimine
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis vaatame otsa LHV tulemustele, uurime investeerimisstrateegiate ning eramajade renoveerimise kohta ning kommenteerime linnaplaneerimise küsimusi.
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis vaatame otsa LHV tulemustele, uurime investeerimisstrateegiate ning eramajade renoveerimise kohta ning kommenteerime linnaplaneerimise küsimusi.