Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Diiselmootoriga Lexus - geniaalne

    Lexus IS on nii ehk naa mõnus ja ilus auto, nüüd pandi sellele ka diiselmootor. Karm lüke, sest kui paljud Lexuse kliendid ostavad endale diiselmootoriga auto?
    Ma arvan, et mitte ükski või noh, võib-olla kaks. Ei, see ei tähenda seda, et ma arvan, et neid ISi diiselmudeleid ostetakse ainult kaks. Ma arvan hoopis, et neid hakkab märksa rohkem minema, kuid kliendid tulevad mujalt, näiteks kallima Toyota Avensise või mõne muu auto juurest. Neli ja poolsada tuhat krooni on selline piir, kus on karmi diiselmootoriga pereautod. Kas Avensis või Lexus IS… hmm, paneb mõtlema, mis?
    Välimuselt ei erine bensiini ja diiselmudel millegi poolest. Varustustasemed on samad ja uksed on ka ikka külgedel ja lingid väljapool olemas.
    Sisemus on samuti sama nagu bensiinimootoriga mudelil. Üks pisike erinevus on küll üldises mõttes. Nimelt ei saa ikka veel Toyota kontsernis 177hobujõulisele diiselmootorile automaatkäigukasti osta. Ise nad on pidevatele küsimustele, millal tuleb ja saab, vastanud, et üks hea asi korraga ja natuke kannatust, küll see automaat ka lõpuks tuleb. Rahvuselt perfektsionistid peavad ju kõik kõige parema tegema. Tagaistuja jäme talvesaabas ei mahu endiselt esimese istme alla.
    Samuti ei käi maha tagumise istme seljatugi. See viimane on muidugi päris tugev argument suvalise peresedaani või universaali kasuks.
    Milleks siis seda tagumist istet ja uksi üldse vaja on? Panin viis täiskasvanut autosse ja läbisime üle kahesaja kilomeetri.
    Nurinat ma küll tagaistmelt ei kuulnud. Nimetati hoopis, et päris mugav ja pole hullu midagi.
    Kui pidevalt mingit suurt ja pikka kraami vedada pole vaja, siis saab ka ilma suuremat sorti lapsevankrita pere selle autoga hakkama.
    Juhitavus on ISile omaselt suurepärane. Veojõukontroll täielikult maha ei tule, kuid selle vastu on keegi juba rohtu leidnud ja teatud järjekorras nuppude vajutamisega saab ka selle vidina välja lülitatud, et tõelised kiirestisõitmise fännid saaksid lõpuni selle auto võimalusi nautida. Diiselmootor on juba Avensiselt tuttav jõuline, kuid kütuse tarbimise harjumustele omaselt ökonoomne. Päris lennukiks autot nimetada ei saa, sest lõpuks on väike keskklassi masina kaaluks üle pooleteise tonni.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.