Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Sõidame möödunud aastast hooga mööda
Praegu, neil päevil sõidetakse teerulliga üle eelmise aasta müügitulemusest. Praegu on ju alles oktoober.
Kui iga kuu veel vähemalt paar tuhat autot müüa, siis näeme sel aastal kahekümne viie tuhande auto müügi tulemust.
Septembris müüsid Toyota müüjad ikka ja jälle rekordi taktis, ületades eelmise aasta tulemuse, millest oleks piisanud ka sel korral võiduks, 71 protsendiga. See on ligi kaks korda rohkem kui teisel kohal oleva Honda tulemus, mis põhineb tugeval Civicu, Accordi ja CRV müügil.
Kuu suurimateks kasvajateks võib lugeda Honda ja Škoda.
Viimase müügi kasv võrreldes mullusega oli koguni 158 protsenti. Škoda ametliku maaletooja Auto 100 juhatuse liige Janek Aaviku sõnul on müügiedu üheks põhjuseks see, et lõpuks on suudetud lahti rebida endise idabloki autotootja mainest ja inimestele on teadvusesse jõudnud see, et tegu on tegelikult kvaliteetse Volkswageni grupi autoga.
Aavik peab üheks edu põhjuseks ka seda, et vähem kui aastaga on suudetud luua üle-eestiline müügi ja hooldusvõrk, mis on väga hästi käima läinud.
Volkswageni müüjad olid need, kes lõpetasid eelmise kuu Jaapani markide ülemvõimu ja trügisid esikolmikusse, lüües Mazdat üheksa autoga.