Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Dive TeenindusTop: parim teenindus on Sampo Pangas

    Testkliendid pöördusid panka sooviga hoiustada teatud summa vaba raha ning uurisid, milliseid võimalusi selleks pakutakse. Uuringu tulemused näitasid, et kõige parem klienditeenindus on Sampo Pangas.
    Pankade teenindust hinnati teiste teenindusettevõtetega võrreldes kõrgemalt - teenindusaspektide hinnagute koondtulemus oli 90%.
    Pea sama kõrge tulemuse on varasemates Dive TeenindusTopi uuringutes saavutanud vaid kindlustusfirmad ja autoesindused.
    Keskmisest paremad tulemused olid pankades kliendiga kontakti loomises, teenindajate üldistes käitumis- ja suhtlemisoskustes ning teeninduskoha välimuses, mis oli kõikjal pea laitmatu.
    Parima klienditeenindusega Sampo Pank saavutas pea maksimaalse koondtulemuse 99%.
    Teisele ja kolmandale kohale jäid Balti Investeeringute Grupi Pank (BIG) ja SEB Eesti Ühispank.
    Lisaks eespool toodud pankadele kaasasime uuringusse Hansapanga, Krediidipanga, Nordea Eesti, Parex Banka Eesti filiaali, SBM Panga ja Tallinna Äripanga.
    Kuigi pankade klienditeenindus oli teiste seni uuritud valdkondadega (ehitus-, toidu- ja elektroonikapoed, bensiinijaamad, autoesindused, kinnisvarabürood ja kindlustusfirmad) võrreldes kõige parem, esines ka seal mitmeid vajakajäämisi.
    Teiste aspektidega võrreldes nõrgemaks jäi kliendi konkreetsete vajaduste ja võimaluste väljaselgitamine.
    Mitmel külastusel tutvustasid teenindajad küll üldiselt erinevaid tooteid, kuid ei püüdnudki kindlaks teha, milline neist võiks antud kliendile kõige paremini sobida.
    Näiteks ei küsinud teenindaja külastuse jooksul kordagi, kui suurt summat hoiustada soovitakse või jäi hätta kliendile soovituste andmisel, kuigi klient sellest väga huvitatud oli.
    Samuti esines probleeme silmsidega - teenindaja pilk oli mitmel juhul kogu külastuse vältel pingsalt arvutiekraanil.
    Ühel külastusel ajas kliendi saabumine teenindaja koguni pisut segadusse.
    Teenindaja vestles kliendi saabudes kolleegiga ning kui klient tema poole pöördus ja ütles, et soovib infot hoiustamise kohta, muutus teenindaja silmnähtavalt närviliseks, hakkas veidi kokutama ning pingsalt arvutiekraani silmitsedes infot otsima.
    Kui ta oli vajaliku info üles leidnud, luges ta selle kliendile lihtsalt arvutist ette, pilk sealjuures ikka ainiti arvutiekraanile suunatud.
    Klient seisis ka terve külastuse vältel püsti, tundis ennast ebamugavalt ning sugugi mitte oodatuna.
    Parima teenindusega Sampo Pank saavutas seevastu maksimumtulemused kõigis hinnatavates aspektides peale teenindaja nimesildi nähtavuse.
    Ka viimasel juhul oli probleemiks vaid see, et ühel külastusel oli nimesilt teenindajal tagurpidi ning seetõttu polnud sealt võimalik nime välja lugeda.
    Teenindajad lõid klientidega koheselt silmside ja tervitasid neid naeratades, olid kliendiga suheldes abivalmid ja sõbralikud ning tooteid tutvustades ja kliendi vajadusi välja selgitades jätsid väga asjatundliku mulje.
    Kõigi külastuste lõpus sooviti kliendile ka meeldivalt head päeva.
    Dive TeenindusTop on valdkonnauuring, kus igal kuul valitakse välja üks valdkond, mille teenindust hinnatakse mystery shopping'u meetodi abil.
    Oktoobris olid uuritavaks valdkonnaks pangad. Valimisse kaasati üheksa eraklientidega tegelevat panka. Oktoobri alguses külastasid Dive'i testkliendid üheksa panga filiaale eri linnades - Tallinnas, Tartus, Pärnus ja Narvas. Igaühte neist külastati kolm korda tööpäevadel kella 12-17 vahel.
    Autor: Riin Pärnamets
  • Hetkel kuum
Paul Künnap: Soome ja Rootsi võidujooks terase pärast annab Eestile õppetunde
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Balti aktsiad jätkasid tõusulainel
Neljapäeval sai sel nädalal alanud Balti aktsiate tõus jätku, kui Balti koondindeks Baltic Benchmark kerkis 0,36%.
Neljapäeval sai sel nädalal alanud Balti aktsiate tõus jätku, kui Balti koondindeks Baltic Benchmark kerkis 0,36%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Swedbank kaotas kasumit vähem kui SEB
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.