• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Ikka oodatakse Chrysleri müüki

    Börsidel spekuleeritakse, et maailma suurimate autotootjate hulka kuuluv DaimlerChrysler võib müüa Chrysleri üksuse. Aktsia hind tõusis Saksamaal eile kella 17ks 3,5 protsenti, 44,88 euroni. "Mõned investorid panustavad jätkuvalt Chrysleri müügile," ütles Merck Finck & Co maakler Christof Rümmelein Bloombergile.
    Ettevõte on ümber lükanud kuuldused, et tal sellised plaanid oleksid. Autotootja teatas 25. oktoobril, et ei plaanitse üksuse müüki, kuid sellest ajast on aktsia hind tõusnud 8,4 protsenti.
    "Autotootjate aktsiatele on sellised spekulatsioonid kasuks tulnud," ütles Swisscanto Asset Managementi fondijuht Peter Braendle. "Need kuulujutud näitavad, kui rahulolematud on investorid DaimlerChrysleri arenguga."
    1998. aastal võttis Daimler-Benz Chrysleri 38 miljardi dollari suuruse tehinguga üle. Tänaseks päevaks on DaimlerChrysleri turuväärtus 58 miljardit dollarit.
    Kuid võrreldes DaimlerChryslerit teiste nn Detroidi kolmikusse kuuluvate autotootjate Fordi ja General Motorsiga, võiks seda nimetada probleemivabaks ettevõtteks, ehkki USA-haru probleemid on juba alalised. USA autotööstust võikski nimetada "tugevate ametiühingutega pensioni- ja tervishoiuplaanid ratastel". Teoreetiliselt võiks DaimlerChrysler osta üles nii Fordi kui ka General Motorsi ja turuväärtust jääks ülegi. Fordi turuväärtus oli 17,8 mld dollarit, General Motorsil 19,6 mld dollarit. Hoopis teises maailmas näib tegutsevat Jaapani autotootja Toyota, mille turuväärtuseks oli 213 miljardit dollarit. See firma võtab Detroidi kolmikult turuosa nende kodumaal ning suudab autosid USAski kasumlikult toota ja müüa.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Anu Ruul: kestliku innovatsiooni võimalikkusest Maal – kümme sammu maailmalõpust eemale
Innovatsioon ja kestlik innovatsioon ei peaks olema kaks eri terminit, kestlikes uutes innovatsioonides peituvad väga suured tulevikuärid, kirjutab konsultant ja koolitaja Anu Ruul Äripäeva essees.
Innovatsioon ja kestlik innovatsioon ei peaks olema kaks eri terminit, kestlikes uutes innovatsioonides peituvad väga suured tulevikuärid, kirjutab konsultant ja koolitaja Anu Ruul Äripäeva essees.
Pangajuhid avaldasid kasvuplaani: rahvusvaheline turg, kaubandus ja krüpto
LHV Groupi juhi Madis Toomsalu meelest on panganduse suurim oht see, et keset mustade luikede ajastut unustatakse ära, kuidas teha äri ja edukalt kasvada. Kuigi inflatsioon ja intressitõusud võivad niisamagi pankade aktsiatele hoogu juurde anda, ei saa ilma heade kasvuplaanideta, tõdesid pangajuhid täna investor Toomase konverentsil.
LHV Groupi juhi Madis Toomsalu meelest on panganduse suurim oht see, et keset mustade luikede ajastut unustatakse ära, kuidas teha äri ja edukalt kasvada. Kuigi inflatsioon ja intressitõusud võivad niisamagi pankade aktsiatele hoogu juurde anda, ei saa ilma heade kasvuplaanideta, tõdesid pangajuhid täna investor Toomase konverentsil.
Tehniline viga lükkas Tallinki reisi Turust Stockholmi päeva võrra edasi
Tallinki laeva Baltic Princess reis Turust Stockholmi lükkus tehnilise vea tõttu päeva võrra edasi, kirjutab Iltalehti.
Tallinki laeva Baltic Princess reis Turust Stockholmi lükkus tehnilise vea tõttu päeva võrra edasi, kirjutab Iltalehti.
Siiri Lahe: valitsus tegi tööstusele hädavajaliku otsuse
Valitsuse otsus kompenseerida äritarbijale jaanuarist märtsini 100% elektri võrgutasust on Estonian Celli juhatuse liikme Siiri Lahe sõnul tööstusele hädavajalik otsus.
Valitsuse otsus kompenseerida äritarbijale jaanuarist märtsini 100% elektri võrgutasust on Estonian Celli juhatuse liikme Siiri Lahe sõnul tööstusele hädavajalik otsus.