Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Tarmo Noop: nii palju, kui on inimesi, on ka erinevaid arvamusi
Tänases Äripäevas kritiseeris
reklaamiuurija Merit Karise Tartu Õlletehase Cuba õlu reklaamikampaaniat.
Õlletehase juhi Tarmo Noopi arvates on erinevatel inimestel erinevad
arvamused.
Merit Karise juhib oma arvamusloos tähelepanu sellele, et Kui Tartu Õlletehas annaks iga ostetud Cuba pealt mingi summa kodanikeühendustele, või kui seda toodaks ("revolutsioonilise" reklaamikontseptsioonita) väike pruulikoda kuskil Eesti nurgas ning seega oleks teadliku jooja valik protest suurtootjate monopoli vastu - siis oleks Cuba nimi õigustatud. Kuid hetkel jääb Karise sõnul arusaamatuks see, kas Õlletehas peab tarbijat rumalaks, või on ise silmakirjalikkuse ja topeltmoraali võrdkuju?
Tartu Õlletehase juht Tarmo Noop viibis kommentaari andmise hetkel Lätis, kuid lühidalt jõudis märkida: "Nii palju, kui on inimesi, on ka erinevaid arvamusi. Kahjuks ma olen hetkel Lätis ja pole veel seda artiklit jõudnud lugeda." Samuti ei mõistnud Noop Karise välja toodud võrdlust, et Cuba õlu nimi oleks rohkem põhjendatud, kui seda toodaks mõne väikese küla pruulikoda ning õlletarbija jooks seda protsestist suurtootjate monopoli vastu.
"Kampaania tulemustest rääkida on hetkel veel vara, sest see alles käib," kommenteeris Noop Cuba õlu kampaania praegust seisu. Ning lisas, et Cuba õlu on mõeldud eelkõige nooremale tarbijale või tudengile.