• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Auto nagu liigendnuga - Volkswagen EOS

    EOS on Volkswageni poolt algusest peale kupeekabrioletiks ehitatud auto. See on tegelikult hea märk, sest kui mõnest sedaanist saab kabriolett, siis ei pruugi tulemus hea olla.
    Maast madalast kabrioleti ehitamine tähendab seda, et juba alguses esimeste joonte paberile tõmbamisega mõeldakse, kuidas ruumi võimalikult hästi ära kasutada ja mismoodi kere võimalikult jäigaks teha.
    Viimane on avatud autode puhul eriti oluline fakt, sest tavaliselt kipuvad need olema suhteliselt lödid ja meie niigi auklikel teedel kipuvad sinna-tänna läbi painduma.
    Eriti julm on vaadata esimest aknaraami, mis meie teedel väriseb nagu puuleht tuule käes.
    EOSiga neid probleeme eriti ei kohta. Kui katus maas, on jah kohati tunne, et kere on natuke pehme, kuid mitte nii pehme kui konkurentidel.
    Kui katus peal, ei saagi aru, et tegu avatud autoga, pigem ikka kupeega, mis jäik nagu iga teine auto.
    Välimuselt on jälgitud Volkswageni konservatiivset joont ja roosana seda autot müüma ei hakata.
    Piriseda välimuse kallal ei oska aga kuskilt. Suhteliselt hästi õnnestunud eksemplar.
    Sisu on samuti soliidne ja viisakas.
    Iga kord kui ma Volkswageniga sõidan, pean ma kiruma selle valgustust. Jah sinine armatuurivalgus on küll efektne, kuid samas väsitab öisel sõidul kõige rohkem silmi.
    Laest on keskkonsoolile suunatud valgusdioodidega tekitatud punane valgus. Ka sellega on natuke liiale mindud. Punane on liialt intensiivne ja meenutab mõnda odava baari valguskasti. Sees on ruumi aga küllaga. Kui tavaliselt on kupeedel tagaiste rohkem moepärast ja jalgade kohale saab panna suusakepid, siis EOS hiilgab sellega, et käekott kadugu pagasiruumi, sest tagaiste on valmis inimesi vastu võtma.
    Jalad mahuvad ka täitsa normaalselt kahe istme vahele ära ja istuja ei pea Somaalias aastaid näljahädas olema, et neid sinna mahutada. Kui katus maas, pole pagasiruum just väga suur, kuid mahutab hädavajaliku. Kui katus aga peal, siis võib tagumise luugi alla vähemalt ühe Volkswagen Lupo panna. EOSi katus avaneb ja sulgub aga nagu liigendnuga.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Raivo Kokser: ettevõtlust hävitavatest vaktsiinipassidest tuleb loobuda
Valitsus hoiab ettevõtlust ahistavast vaktsiinipassi poliitikast kinni raskesti mõistetava järjekindlusega, kirjutab väikeettevõtja Raivo Kokser (EKRE).
Valitsus hoiab ettevõtlust ahistavast vaktsiinipassi poliitikast kinni raskesti mõistetava järjekindlusega, kirjutab väikeettevõtja Raivo Kokser (EKRE).
Tehnoloogiasektor vedas USA börsi rohelisse
Tehnoloogiahiidude head tulemused sisendasid investoritele optimismi ning vedasid indekseid üles poole, vahendab Yahoo Finance.
Tehnoloogiahiidude head tulemused sisendasid investoritele optimismi ning vedasid indekseid üles poole, vahendab Yahoo Finance.
Foxway neelas konkurendi Taanis
Rootsi IT- ja nutiseadmete ringmajandusega tegelev Foxway Group, kelle raskuskese asub Tartus, omandas taanlaste Dansk Computer Center A/S-i.
Rootsi IT- ja nutiseadmete ringmajandusega tegelev Foxway Group, kelle raskuskese asub Tartus, omandas taanlaste Dansk Computer Center A/S-i.
Valitsus kavandab kaugküttele lisatoetust
Sadadesse miljonitesse eurodesse ulatuva energiahindade toetuspaketiga jäeti unarusse kaugküttega majapidamised, mis moodustavad kodudest poole. Nüüd hakkab valitsus tekkinud vajakajäämist lappima.
Sadadesse miljonitesse eurodesse ulatuva energiahindade toetuspaketiga jäeti unarusse kaugküttega majapidamised, mis moodustavad kodudest poole. Nüüd hakkab valitsus tekkinud vajakajäämist lappima.