• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Suure auto hõng väikses kehas

    Chevrolet Captiva kuulub oma segmendilt kõikide autotootjate kohustuslikku repertuaari. Et hästi müüa, sul lihtsalt peab maastur valikus olema.
    Paljud autotootjad näevad nende väljatöötamisega tõsist vaeva ja kui aus olla, siis peavadki, sest neljast rattast ja kõrgemast vedrustusest enam ei piisa. Et selles segmendis tegijaks tõusta, on vaja päris insenere.
    Disainiga mängitud suuruse peale. Pealtnäha on ju kõik vägagi kena. Disaini poolest on saadud pihta Dodge'i fenomenile. See tähendab, et auto ei ole tegelikult nii suur, kui sulle esmapilgul tundub.
    Jõulised jooned viitavad märksa suurema klassi autole ja mingi klõps inimese peas paneb teda arvama, et jah, see masin on kohutavalt suur. Tegelikult ju ei ole. Välimusega on Chevrolet' disainerid kümnesse tabanud.
    Ninaosa on kohutavalt sarnane Hyundai Santa Fe'le. Võib-olla on see taotluslik, et mõningate mööndustega on need autod eestvaates üsna sarnased. Pärinevad nad ju lõppude lõpuks mõlemad Korea autotöösturitelt.
    Interjööri kallal nuriseda ei saa. Sisu disainis domineerivad samuti raskekoelised jooned, mis vihjavad sulle, et sa istud ikka tõesti suures autos.
    Nii ees kui ka taga on piisavalt ruumi laiutamiseks. Pagasiruum on samuti piisav, et seal mõni väiksem Chevrolet' mudel jalgratta asemel reisile kaasa võtta.
    Siiski on lisatud Ameerika autodele tüüpilisi elemente, näiteks näidikud keskkonsoolis. Need ei näe välja mitte odavad, vaid vanad. Vana antiigi mõistes on hea, kuid meenutused 80ndate lõpust ei ole päris antiik.
    Rooli kuulekusele ja vedrustusele midagi ette heita just pole. Kui keerad rooli paremale, siis sinna masin ka läheb. Vedrustus on loomulikult sõltumatu, mis ei lase autol kurvides liialt kalduda, nii et ukselingid vastu asfalti ära kriibiks.
    Proovisõiduautol oli 2,4-liitrine bensiinimootor. Seda ma kellelegi siiski ei soovita. Lohutuseks võib aga öelda, et Captivat saab osta ka diiselmootoriga. Väike bensiinimootor on jõuetu, lärmakas ja janune.
    Kiirendushetkel kiunus mootor justkui appi karjudes: ära piina mind, näed ju, et must rohkem ei tule! Siit ka soovitus - Captiva ise on vägagi mõistlik auto, kuid kui osta, siis diiselmootori või V6 bensiinimootoriga. Viimane on küll hirmus janune, kuid pakub see-eest ka rohkem tõmmet ja vähem kisa.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Mihkel Mandre: terviseedendus saagu lähtekohaks
Praeguses sotsiaalkindlustussüsteemis puudub tugev seos inimeste tervisekäitumise ja riiklike teenuste vahel, kirjutab Mihkel Mandre arvamuslugude konkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Praeguses sotsiaalkindlustussüsteemis puudub tugev seos inimeste tervisekäitumise ja riiklike teenuste vahel, kirjutab Mihkel Mandre arvamuslugude konkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Börs: Nasdaqi indeks langes korrektsiooni
USA aktsiaturud jätkasid täna langust, ühelt poolt olid börsifirmade kvartalitulemused tugevad, aga investorid on intressimäärade tõusu ootuses jätkuvalt tehnoloogiasektori aktsiaid müümas, vahendab Bloomberg.
USA aktsiaturud jätkasid täna langust, ühelt poolt olid börsifirmade kvartalitulemused tugevad, aga investorid on intressimäärade tõusu ootuses jätkuvalt tehnoloogiasektori aktsiaid müümas, vahendab Bloomberg.
Raadiohommikus: Rakveret juhib koroonasse nakatunud linnapea ja Jaak Roosaare avaldab tänavused plaanid
Äripäeva raadio neljapäevases hommikuprogrammis üritame saada telefonile teist korda koroonat põdevat Rakvere linnapead Triin Varekut. Võtame talt vahetu kommentaari isiklikest läbielamistest ja uurime, kuidas linnapea juhib kodukontorist koroonasituatsiooni ja enegiahinna kriisi Rakvere linnas.
Äripäeva raadio neljapäevases hommikuprogrammis üritame saada telefonile teist korda koroonat põdevat Rakvere linnapead Triin Varekut. Võtame talt vahetu kommentaari isiklikest läbielamistest ja uurime, kuidas linnapea juhib kodukontorist koroonasituatsiooni ja enegiahinna kriisi Rakvere linnas.
Kallas lubas kaaluda ettevõtete võrgutasude vähendamist ja hinnalae seadmist
Koalitsioonipartneriga peetavate läbirääkimistega rappa jooksnud Reformierakonna juht ja peaminister Kaja Kallas lubas teisipäeval siiski kaasa mõelda uute toetuste kehtestamisele.
Koalitsioonipartneriga peetavate läbirääkimistega rappa jooksnud Reformierakonna juht ja peaminister Kaja Kallas lubas teisipäeval siiski kaasa mõelda uute toetuste kehtestamisele.