ÄP fototoimetus • 20. november 2006 kell 22:00

Cisco hakkab jaeturule rohkem panustama

Oma logo uuendanud maailma juhtiv võrgutehnoloogiafirma Cisco keskendub äritegevuses senisest enam jaetarbijale. Cisco uus ärifilosoofia põhineb inimvõrgustikel, millel on suur võim arenguprotsesside juhtimisel.

"Cisco on viimastel aastatel teinud olulisi samme, et arendada tegevust ettevõtete võrgulahenduste kõrval ka tavainimestele suunatud toodete-teenuste turul," ütles Cisco Eesti juht Endo Viires. 2003 tuli Cisco lõpptarbijaturule Linksysi koduruuteritega, mullu lisati tooteportfelli kodused meelelahutusseadmed. Uued eraisikutele suunatud tooted tulevad turule Linksysi brändi all.

Ciscol on väljatöötamisel või juba käigus mitu uut kodutarbijale suunatud tehnoloogiat - koduvõrgusüsteemid, traadita ühendusega DVD-mängijad ja nõudmisel allalaaditavate filmide süsteem.

Autor: ÄP

Hetkel kuum