• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Logistikateo tiitel läks Lextransile

    Finaali pääsenud tööde hulgast pakkusid Lextransi logistikateole kõige enam konkurentsi Smarten Logistics ning Baltic Logistics Systems Eesti.
    Smarten Logistics avas suve hakul Harjumaal Assakul Baltimaade suurima logistikakeskuse, Baltic Logistics Systems Eesti investeeris uudsesse Long John sorteerimisliini, mis võimaldab märkimisväärselt aja- ning tööjõukuludelt kokku hoida.
    Logistika aastakonverentsi korraldaja Illimar Pauli sõnul väärib võitja suurt tunnustust, tegu on eeskujuga, millest ka teised kohalikud veofirmad võiksid õppida.
    "Esiteks on tegemist esmakordse juhtumiga, kus arvestatava mastaabiga uue kaubavoo Eestisse toomise initsiaatoriks on autoveofirma. Tööd saavad paljud, eelkõige sadamad, terminalioperaatorid, ekspedeerijad, auto- ja raudteevedajad. Lextrans on innovaatilise veofirma musternäide. Praegustes tingimustes ei ole enam ainult vedajana võimalik edukalt jätkata. Tuleb näha süsteeme terviklikumalt ja kujuneda ümber integreeritud logistikateenuste pakkujaks," ütles Paul.
    2006. aasta juunis käivitas Lextrans/Autologistika OÜ esmakordselt Eesti kaudu uute sõiduautode transiidi Venemaale.
    Esimeseks Eestisse toodud transiitautode margiks oli Ford. Autod saabuvad Paldiski Lõunasadamasse 700-2700 partiidena spetsiaalsete autolaevadega. Laadimis- ja hoiustamisteenuste osas tehakse koostööd John Nurmineni, Esteve, CFSi ja Sillamäe sadamaga. Eestist Venemaale veetakse uusi Fordi sõidukeid nii autotreilerite kui ka spetsiaalsete rongidega, mis on mõeldud sõiduautode transportimiseks.
    2006. aasta seitsme kuuga Eestit läbivaks mahuks on 20 000 uut sõiduautot. Eestis loodav lisaväärtus hõlmab ahelat mereveo korraldamisest kuni lahtitollimiseni Venemaal. Põlvamaal registreeritud Lextrans OÜ on DaimlerChrysler Groupi toodangu ainuvedaja Soomest Venemaale.
    Autor: ÄP
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Anu Ruul: kestliku innovatsiooni võimalikkusest Maal – kümme sammu maailmalõpust eemale
Innovatsioon ja kestlik innovatsioon ei peaks olema kaks eri terminit, kestlikes uutes innovatsioonides peituvad väga suured tulevikuärid, kirjutab konsultant ja koolitaja Anu Ruul Äripäeva essees.
Innovatsioon ja kestlik innovatsioon ei peaks olema kaks eri terminit, kestlikes uutes innovatsioonides peituvad väga suured tulevikuärid, kirjutab konsultant ja koolitaja Anu Ruul Äripäeva essees.
Kadri Mäsak: kinnisvarasse investeerimisel aeg on raha ja igat senti ei tasu lõhki ajada
Kinnisvarainvestor Kadri Mäsak avaldas investor Toomase konverentsil oma investeerimisveana enda aja mitteväärtustamise ning tõdemuse, et ainult Excel ei too tegelikku tootlust.
Kinnisvarainvestor Kadri Mäsak avaldas investor Toomase konverentsil oma investeerimisveana enda aja mitteväärtustamise ning tõdemuse, et ainult Excel ei too tegelikku tootlust.
Investori kahetsus LHV müügist: mõtlesin, kuhu ta ikka kasvab
Investor, Funderbeami kasvujuht Kristjan Raude rõhutas investor Toomase konverentsil oma investeerimisvigadest ja -õppetundidest rääkides, et ta küll armastab raha ja selle teenimist, aga ka selle kulutamiste heade emotsioonide saamiseks ei tohiks ära unustada.
Investor, Funderbeami kasvujuht Kristjan Raude rõhutas investor Toomase konverentsil oma investeerimisvigadest ja -õppetundidest rääkides, et ta küll armastab raha ja selle teenimist, aga ka selle kulutamiste heade emotsioonide saamiseks ei tohiks ära unustada.
ABB – alati näoga klientide, koostööpartnerite ja töötajate poole
Tänavu Eestis tegutsemise 30. aasta juubelit tähistav ABB soovib ka edaspidi olla Eesti tööstuse lipulaev, pakkuda nii häid tooteid ja teenuseid kui ka töökohti ja arenguvõimalusi.
Tänavu Eestis tegutsemise 30. aasta juubelit tähistav ABB soovib ka edaspidi olla Eesti tööstuse lipulaev, pakkuda nii häid tooteid ja teenuseid kui ka töökohti ja arenguvõimalusi.