Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Tuneesia kaubamärgiks saab soodne ilukirurgia
Tuneesia valitsus toetab meditsiiniturismi
arendamist ja on juba investeerinud selleks suuri summasid.
Tuneesia valitsuse esindaja selgitas, et meditsiiniturismi arenevaks haruks on ilukirurgia ja sellesse tasub investeerida.
«Soovime lisaks mõnusatele päikeserandadele ja vaatamisväärsustele pakkuda ka teistsuguseid võimalusi,» sõnas Tunises asuva Soukra kliiniku juht Ben Yeder, vahendas Tarbija 24. «Meie hinnad on Euroopa ilukirurgide hindadest madalamad ja ka meie kliimas on parem operatsioonijärgselt taastuda,» lisas Yeder.
Yeder jätkas, et kui tavaturist kulutab Tuneesias olles päevas 300 – 400 eurot (4692 – 6256 krooni), siis meditsiiniteenuseid kasutav turist vähemalt 2500 – 4000 eurot (39 100 – 62 560 krooni).
Meditsiiniturismist on huvitatud ka kohalikud reisifirmad, kes on kokku pannud puhkusepaketid, mis sisaldavad ka mõnda kirurgilist protseduuri. Nad reklaamivad nende poolt pakutavaid võimalusi nii interneti kui ka brožüüride kaudu.