Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Südametemurdjatest parimad pojad 2006

    Parim auto tuleb möödunud aasta päris algusest, kuid on oma soovitust väärt.
    Võib tunduda imelik tõsta esile korraga kolme autot, kuid just nii peabki käituma, kui tegemist on sisuliselt ühe ja sama autoga.
    Toyota ja PSA lõid koostöös kolm odavat mudelit. Kolmesilindriliste mootoritega sitikad on seest märksa mahukamad kui väljast paistab ja sõiduomadustelt tõeline tippklass. Ning mis esmatähtis: need autod on ka tõepoolest odavad.
    Väike keskklass: Seat Leon
    Kuigi sellesse klassi lisandus möödunud aastal palju mudeleid ja mõned neist on justkui väikesed ufod, mida kiidetakse taevani, soovitame neist siiski Leoni.
    Kuigi tegu pole oma klassi kõige odavama autoga, teevad Leoni ruumilahendused, disain ja juhitavus temast tõelise ihaldusobjekti.
    Kui auto sunnib juhti koju jõudes tuppamineku asemel veel ühele ringile minema, siis on temas midagi erilist.
    Keskklass: Lexus IS 220d
    Kuigi aasta 2006 nägi mitme olulise keskklassi auto mudeliuuendust ja sealhulgas ka Avensise näo kerget kohendamist, on Toyota tegelikult ise süüdi selles, et Avensisele soovitust anda ei saa. Nimelt tuli kõigepealt välja Lexus IS 250, mis on ka väga hea auto, kuid selle klassi kohta natuke liiga kallis, et talle medaleid külge riputada. Aasta jooksul jõudis Eestisse ka IS 220d, mis lisaks headele sõiduomadustele jahmatas ka hinnaga. Väikese diiselmootoriga Lexuse alghind salongis on sama, mis Avensisel.
    Suur keskklass: Volvo S80
    Volvo S80 saab soovituse uute tehnoloogiate eest. Auto, mis tuli turule "Skandinaavia luksuse" sildi all, on otsast lõpuni täis nänni, mida tegelikult ka vaja läheb ja kasutada saab. Kuigi sõit muutub kohati lausa igavaks, sest auto teeb juhi eest kõik ära, on masinaga ilmselgelt vaeva nähtud, et pakkuda sõitjatele tõelist luksust ja mugavust.
    Luksusauto: Honda Legend
    Kuigi ise tahaks Legendi paigutada suure keskauto klassi, siis maaletooja surub seda järjekindlalt luksusautode alla. Honda on Legendi ostmise vägagi lihtsaks teinud, valida on kahe varustustaseme vahel - kas kõik või kõik ja veel natuke. Mootoreidki on ainult üks. Siiski tuleb auto vägagi mõistliku hinnaga ja alati nelikveolisena. Viimase veoskeem teeb Legendist aga auto, millega võib metsa põrutada vaid oma lollusest.
    Mahtuniversaal: Ford S-MAX
    Eelmise aasta üks põhiuudiseid ja ka mitmeid tiitleid võitnud auto on igati taevani kiitmist väärt.
    Ford tegi midagi ootamatut: muutis mahtuniversaali ilusaks ja ihaldusväärseks autoks ka pereisadele. Lisaks mõistlikele lahendustele saadakse ka sportlike omadustega ja hea väljanägemisega auto. S-MAX on pakett "kõik ühes".
    Maastur aeglustita: Honda CR-V
    Möödunud aasta nägi selle klassi kahe liidri, CR-V ja Toyota RAV4 uuendusi. Kuigi viimane tuli turule just sellisena, et ta pidanuks Honda lõpuks troonilt paiskama, tuli vastulöök kohe aasta lõpus.
    See oli piisavalt veenev, et Honda oma klassi parimaks tunnistada. Ehkki Toyota on paaril kuul CR-V-le ka tuupi teinud, pole RAV4s seda, mis teeks temast parema auto, kui CR-V - auto välimuses, sisemuses ja sõiduomadustes puudub lihtsalt iseloom.
  • Hetkel kuum
Andrus Hiiepuu: kustkohast tulevad ja kuhu kaovad eesmärgid?
Ettevõtte üldiste sihtide seadmise kõrval kiputakse ära unustama, et absoluutselt iga inimese panus organisatsioonis peab olema samuti eesmärgistatud, kirjutab Elisa Eesti tegevjuht Andrus Hiiepuu.
Ettevõtte üldiste sihtide seadmise kõrval kiputakse ära unustama, et absoluutselt iga inimese panus organisatsioonis peab olema samuti eesmärgistatud, kirjutab Elisa Eesti tegevjuht Andrus Hiiepuu.
Elektriautotootja rahamure pani suured aktsiapakid liikuma
Stockholmis noteeritud Volvo Cars jagas finantsprobleemides elektriautotootja Polestari osaluse oma aktsionäridele, kelle seas suurim on Hiina Geely. Geely omakorda müüs suure paki veokitootja Volvo aktsiaid, et Polestari toetamiseks raha vabastada.
Stockholmis noteeritud Volvo Cars jagas finantsprobleemides elektriautotootja Polestari osaluse oma aktsionäridele, kelle seas suurim on Hiina Geely. Geely omakorda müüs suure paki veokitootja Volvo aktsiaid, et Polestari toetamiseks raha vabastada.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Graafikud: võrdle, kuidas sinu maakonnas ärid hakkama saavad
Kogu Eesti tundis 2023. aastal, kuidas majanduslikult keeruline aeg tegi oma töö. Ettevõtete koondamiste ja pankrottide tagajärjel vähenes töökohtade arv ja suurenes töötute hulk. Kuigi palgakasv jätkus, oli see hulga väiksem kui aasta varem. Vaatluse alla võtsime sel korral kaks maakonda, mis jäävad Harjumaalt ja Tallinnast vaadates Eesti teise otsa: Valgamaa ja Võrumaa. Need naabermaakonnad külgnevad Läti­ piiriga, mis võiks anda vähemalt geograafilise eelise ekspordiks.
Kogu Eesti tundis 2023. aastal, kuidas majanduslikult keeruline aeg tegi oma töö. Ettevõtete koondamiste ja pankrottide tagajärjel vähenes töökohtade arv ja suurenes töötute hulk. Kuigi palgakasv jätkus, oli see hulga väiksem kui aasta varem. Vaatluse alla võtsime sel korral kaks maakonda, mis jäävad Harjumaalt ja Tallinnast vaadates Eesti teise otsa: Valgamaa ja Võrumaa. Need naabermaakonnad külgnevad Läti­ piiriga, mis võiks anda vähemalt geograafilise eelise ekspordiks.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
LHV tippjuht lahkub ametist
LHV Groupi nõukogu kutsub ametist tagasi juhatuse liikme, riskijuhi Martti Singi. Ühtlasi lahkub Singi samas ajaraamis ka LHV Panga juhatuse liikme ja riskijuhi kohalt.
LHV Groupi nõukogu kutsub ametist tagasi juhatuse liikme, riskijuhi Martti Singi. Ühtlasi lahkub Singi samas ajaraamis ka LHV Panga juhatuse liikme ja riskijuhi kohalt.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Volkswagen Golf 50: kuidas Põrnika järeltulijast kujunes hea auto mõõdupuu
Märtsi lõpus möödus pool sajandit päevast, mil algas Volkswagen Golfi tootmine. Ikoonilise Põrnika järeltulijast sai ettevõtte jaoks veelgi olulisem mudel.
Märtsi lõpus möödus pool sajandit päevast, mil algas Volkswagen Golfi tootmine. Ikoonilise Põrnika järeltulijast sai ettevõtte jaoks veelgi olulisem mudel.
Eelarvenõukogu: riigivõlg kasvab kiirelt
Eelarvepuudujääk ulatub järgmistel aastatel koguni 5%ni SKPst ja riigivõlg jätkab kiiret kasvu. Selline eelarvepoliitika seaks ohtu Eesti majanduse stabiilse arengu ega vastaks eelarvereeglitele, selgub pressiteatest.
Eelarvepuudujääk ulatub järgmistel aastatel koguni 5%ni SKPst ja riigivõlg jätkab kiiret kasvu. Selline eelarvepoliitika seaks ohtu Eesti majanduse stabiilse arengu ega vastaks eelarvereeglitele, selgub pressiteatest.
Everaus rajab Rae valda uue elukvartali
Everaus Kinnisvara rajab Rae vallas asuvasse Järvekülla uue elamukvartali, alustades ehitusega suvel.
Everaus Kinnisvara rajab Rae vallas asuvasse Järvekülla uue elamukvartali, alustades ehitusega suvel.