Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Üks küsimus: Mida Teie esikaanele paneksite?
Aivo Kangus, Eesti Pakendiringlus
Meie valdkonnas lehereklaam eriti head tulemust ei too, kuid kui mul oleks võimalus kuu aega Päevalehe kaant kasutada, siis kasulik oleks seal näidata suurt Eesti kaarti ja linnade kaarte, kuhu on märgitud erinevad kokkukogumispunktid. See oleks kasulik tegevus.
Marek Reinaas, Reklaamibüroo BBDO Zavod
Praegu on USA kõva turundusteema see, et SuperBowli ajal, kui on maailma kalleim reklaamiaeg, on väidetavalt keegi mees, kes, arvatavasti Kruuda moodi kaunis, kuid üksikuks jäänud härrasmees, lubab, et juhul, kui keegi maksab kinni 30 sekundit kõige kallimat ja nõutumat reklaamiaega, kasutaks ta võimalust selleks, et avaldada armastust ja esitada abieluettepanek kallimale. Võib-olla on Keskerakonna kenad noormehed ja neidised leidnud Oliver Kruuda näol endale kena sponsori, et teha midagi sarnast.
Elmut Paavel, Carmex Invest OÜ
Mõni inimene ei suuda oma edevust kuidagi ära demonstreerida. Aga oleks ma seda varem teadnud … ma just tellisin Päevalehe uuesti. Päevalehe asemel oleksin mina sellest pakkumisest eemale hoidnud. Ma paneks sinna ehk mõne kena naisterahva pildi või jätaks üldse tühjaks.
Autor: ÄP