• OMX Baltic0,14%262,76
  • OMX Riga0,13%878,64
  • OMX Tallinn0,32%1 700,58
  • OMX Vilnius0,3%997,91
  • S&P 5000,75%5 595,76
  • DOW 300,58%41 096,77
  • Nasdaq 1%17 569,68
  • FTSE 1000,57%8 240,97
  • Nikkei 2250,06%36 856,42
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%98,87
  • OMX Baltic0,14%262,76
  • OMX Riga0,13%878,64
  • OMX Tallinn0,32%1 700,58
  • OMX Vilnius0,3%997,91
  • S&P 5000,75%5 595,76
  • DOW 300,58%41 096,77
  • Nasdaq 1%17 569,68
  • FTSE 1000,57%8 240,97
  • Nikkei 2250,06%36 856,42
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%98,87
  • 31.01.07, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Üks küsimus: Kas Teie firmas on tööd puudega inimesele?

Valdo Kalm, EMT juhatuse esimees
Kuna EMT on rohkelt puutunud kokku heategevusega ning teinud koostööd näiteks kuulmispuuetega inimestega, siis on meil kogemus, et nende hulgas on suurepäraseid arvutitundjad.
Ats Tamm, ASi Signaal juhatuse esimees
Ei kujuta küll ette, mis ametikohal saaks meie juures puudega hakkama. Kui, siis kuskil toolil töötades, kuid meie administratiivgrupp on väike. Enamik töölisi askeldab ikka tänavatel, meil on tarvis linnaliikluses töötada, monteerida liiklusmärke ja foore.
Arvo Pihl, Apollo raamatupoodide keti juhataja
Lihtsale küsimusele lihtne vastus. On valdkondi, kus kindlasti saame pakkuda tööd puudega inimestele, ning meil isegi ühes üksuses on selline inimene tööl. Klienditeenindajaks aga selline inimene ehk ei sobiks. Tekitaks lihtsalt vastastikust stressi kliendi ja teenindaja vahel.
Andrus Saar, Saar Poll OÜ juht
Jah, oleks küll. Liikumis- või kuulmispuudega inimesele, kes organiseeriks või oleks sotsioloog, oleks kindlasti rakendus olemas. Nägemispuudega inimese puhul oleks probleeme, sest meil on vaja kogu materjali näha.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele