• OMX Baltic0,14%262,76
  • OMX Riga0,13%878,64
  • OMX Tallinn0,32%1 700,58
  • OMX Vilnius0,3%997,91
  • S&P 5000,75%5 595,76
  • DOW 300,58%41 096,77
  • Nasdaq 1%17 569,68
  • FTSE 1000,57%8 240,97
  • Nikkei 225−0,46%36 663,53
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%98,88
  • OMX Baltic0,14%262,76
  • OMX Riga0,13%878,64
  • OMX Tallinn0,32%1 700,58
  • OMX Vilnius0,3%997,91
  • S&P 5000,75%5 595,76
  • DOW 300,58%41 096,77
  • Nasdaq 1%17 569,68
  • FTSE 1000,57%8 240,97
  • Nikkei 225−0,46%36 663,53
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%98,88
  • 05.02.07, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hanza.neti tõrked ei lasknud börsile

Viljandis elav väikeaktsionär Silver Lepik on viimase paari aasta jooksul kaubelnud aktiivselt hanza.neti vahendusel Tallinna börsil. Lepik kurdab, et just hommikuti, kui börs avatakse, esineb hanza.neti katkestusi. Seepärast on aeg-ajalt jäänud väärtpaberite müümine ja ostmine tegemata või lükkunud edasi, mis on tähendanud investorile saamata jäänud tulu.
Lepiku sõnul on hanza.neti tõrgete tõttu Hansapanga kliendid võrreldes SEB Eesti Ühispanga ja LHV klientidega ebavõrdses seisus. Viimane, umbes kahetunnine katkestus oli eelmisel neljapäeval.
Hansapank on juhtumist teadlik. Panga pressiesindaja ütles, et probleemi põhjus oli tehnilist laadi ning on nüüdseks lahendatud. Ajutisi häireid põhjustas see, et Hansapank valmistub kohe algavaks tuludeklaratsioonide täitmiseks. Pank juurutab oma muudatusi, et tulla toime suureneva kasutajate hulgaga.
Hansapank palub oma klientidelt vabandust ja soovitab pöörduda alati panga poole, sest omamata kliendi tehingute ja murede kohta täpsemat infot, ei ole võimalik täpselt öelda probleemi põhjust. Võimalik, et hanza.netile ligipääsu on takistanud hoopis probleemid internetiühendusega, mis ei ole pangast sõltuv, märkis pressiesindaja.
SEB Eesti Ühispanga pressiesindaja kinnitusel ei ole neil teada ühtegi juhtumit, kus internetipanga töö oleks börsi lahtiolekuajal takistatud ning kliendid ei saaks tehinguid teha. Pressiesindaja märkis, et nemad börsi lahtiolekuajal internetipanga hooldustöid ei tee.
Tallinna börs soovitab sellise probleemi tekkimisel pöörduda eelkõige oma teenusepakkuja või ka finantsinspektsiooni poole. Äripäev edastas reedel küsimused finantsinspektsioonile, aga neile ei jõutud vastata.
Autor: Virge Lahe

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele