Kruuda pole ainuke Eesti ettevõtja, kes
uustulnukana meediaärisse üritab siseneda.
Isegi juhtiva kinnisvaraettevõtte Arco Vara omanikud on kombanud pinda meediaväljaannetesse investeerimiseks, kinnitab ettevõtte üks juhte Arti Arakas Ärilehele.
“Meedia jääb siiski meie senistest tegevusvaldkondadest liiga kaugele ja me ei tunne seda piisavalt,” põhjendab Arakas, miks nad pole ideedest ja juttudest kaugemale jõudnud.
Enne Kruudat on kõige edukamalt sellise äriskeemi tööle pannud Onistari viinavabriku omanik Igor Savenkov, kes ostis ära nii juhtiva venekeelse päevalehe Molodjož Estonii kui ka ühe väikese raadiojaama.
Rakvere tuntud kaubandusärimees ja tööstur Oleg Gross asutas mõned aastad tagasi kohaliku tasuta ajalehe Kuulutaja, sest läks reklaamirahasid jagades tülli Virumaa Teatajaga.
Seotud lood
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.