Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Uus ülesanne, ülesanne 40
Ettevõttes töötab kaks oma alal tippu kuuluvat inimest. Kuigi nad töötavad eri üksustes, tuleb neil omavahel tihedalt koostööd teha. Ühise eesmärgi saavutamisest, millest mõlema tulemustasu on mõjutatud, peaks olema huvitatud mõlemad pooled. Mida aga ei ole, on sujuv koostöö.
Koosolekutel jätavad mõlemad mulje, et nende töös on kõik korras. Pärast koosolekuid algab aga tihe meilivahetus, milles süüdistatakse teineteist ning heidetakse teisele tegemata töid ette, viidates ametikirjeldustest tulenevatele kohustustele.
Hõõrumine on tekitanud pahameelt ja segadust ka meeskonnas, sest mõlemalt poolt antakse erinevaid juhiseid. Töötajad ei tea, kelle korraldust täita ja kuidas olukorras reageerida. Sel põhjusel kannatavad ka kliendisuhted.
Üks osapooltest on ka mitmeid kordi pöördunud oma juhi poole, koostööpartnerist kolleegi juhi poole, personalijuhi poole sooviga, et midagi tuleks ette võtta. Erinevaid konflikti põhjuseid analüüsides on kord ühel poolel õigus, teinekord aga teisel. Ja juhtidel on keeruline otsusele jõuda. Mida sellises olukorras ette võtta?