Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Üks küsimus: Mis tingimustel müüksite oma ettevõtte?
Tiit Efert, Profimeedia OÜ osanik
Arvan, et reklaamibürood Profimeedia pole praegu õige aeg müüa. Tegemist on noore ja kasvava ettevõttega. Õige aeg on müüa siis, kui ettevõttest on villand või ettevõte on oma kasumlikkuse tipus ning tulemused saavad minna ainult kehvemaks.
Einar Vallbaum, Lajose omanik
Olen nõus müüma ainult vaid väga-väga-väga suure raha eest! Nagu öeldakse, kõik asjad on elus müüdavad, välja arvatud lapsega naine. Vaat neid ma ei müüks ja ei vahetaks. Aga just praegu ei näe ma küll erilist põhjust, et peaks midagi maha müüma.
Magnus Pruul, POS Print OÜ juhatuse liige
Kaaluks osalist müüki juhul, kui uus osanik tooks kaasa mingi olulise lisaväärtuse, kas siis investeeringute või uute klientide näol. Ise päris taanduda ei soovi. Usun meie ärisse ja seega tahaksin siin ka edaspidi sõna sekka öelda.
Autor: ÄP